اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سراب:

هرگز از ابزارهای نظارتی خود به عنوان نماینده مردم عدول نخواهم کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سراب گفت: با وجودی که در عزل و نصب مدیران دخالتی نمی‌کنم اما هرگز از ابزارهای نظارتی خود به عنوان نماینده مردم عدول نخواهم کرد.

هرگز از ابزارهای نظارتی خود به عنوان نماینده مردم عدول نخواهم کرد

مهناز بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سراب اظهار کرد: مطالبه بنده به عنوان نماینده مردم سراب از مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی تلاش شبانه‌روزی برای توسعه منطقه است.

وی تصریح کرد: انجام وظایف ذاتی هر ارگان و سازمانی به خودی خود هنر نیست بلکه جذب سرمایه‌گذار و برداشتن گام‌های زیربنایی و شتاب بخشیدن به آهنگ رشد و توسعه منطقه مطلوب نظر مردم است.

بهمنی تصریح کرد: سراب نسبت به شهرهای دیگر استان عقب مانده و باید همه ما یک دل و یک صدا برای رشد اقتصادی و اشتغالزایی در منطقه بکوشیم.

می خواهم مسئولان استانی از حرف های اختلاف برانگیز اجتناب کنند

نماینده سراب با انتقاد از برخی سخنان مقامات ارشد استان در مورد بحث تقسیمات کشوری و مسائل سیاسی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری نباید به اختلافات بیهوده دامن بزنیم.

وی این موضوع  را مطرح کرد که در حال حاضر ایجاد زیرساخت‌های توسعه و جذب سرمایه‌گذار برای رونق اقتصادی و اشتغالزایی اولویت اصلی است.

نماینده سراب گفت: تقسیمات کشوری قانون و مولفه‌های خاص خود را دارد و باید روال طبیعی خود را طی کند.

نماینده سراب یادآور شد: مسئولان باید آمارهای مقایسه‌ای از میزان و نحوه عملکرد خود را نسبت به سایر استان‌ها و شهرهای مشابه ارائه دهند کما اینکه او به عنوان نماینده مجلس انتظار دارد تا ادارات و ارگان‌های مختلف میزان جذب اعتبارات ملی را از زمان عهده‌داری نمایندگی ملت توسط وی به صورت آماری و نموداری در بازه های مختلف زمانی مشخص کنند.

نماینده سراب با رد دخالت خود در عزل و نصب‌ها یادآور شد: به هیچ وجه از ابزارهای نظارتی خود به عنوان نماینده مجلس کوتاه نخواهم آمد.

نماینده سراب خاطرنشان کرد: وحدت و وفاق نیاز امروز کشور است و انسان در مواقعی باید با سکوت و گذشتن از حق شخصی خود این مصلحت عالی کشور را حفظ کند. 

بهمنی با استقبال از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سراب که در تهران برگزار خواهد شد، اظهار امیدواری کرد، خروجی این جلسه و نشست جذب سرمایه‌گذار بوده و از اسراف و ریخت و پاش به دور باشد.

وی در عین حال گفت: ای کاش این نشست در اوایل آغاز کار دولت برگزار می‌شد نه در ماه‌های انتهایی فعالیت دولت.

انتهای پیام/60010/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول