اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف نهادینه کردن آرمان‌های انقلاب

پروژه « مدرسه انقلاب» در مدارس تویسرکان استقامت مردم را راوی شد

خبرگزاری فارس: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی تویسرکان گفت: پروژه « مدرسه انقلاب» در مدارس تویسرکان با هدف انتقال روند رویداد انقلاب، 34 سال استقامت و تلاش مردم ایران را راوی شد.

پروژه « مدرسه انقلاب» در مدارس تویسرکان استقامت مردم را راوی شد

عبدالله الوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، اظهار داشت: وظیفه امروز همه فعالان در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی آگاه‌سازی و تشریح 34 سال ایستادگی ملت در رویارویی با ابرقدرت‌های جهانی برای نسل‌های بعد از این رویداد تاریخی است.

وی از اجرای طرح «مدرسه انقلاب» در مدارس شهر تویسرکان خبر داد و افزود: برای احیای روزهای بزرگ و باشکوه حضور مردم در بستر جامعه برای تشکیل حکومت اسلامی طرح « مدرسه انقلاب» در چهار مدرسه تویسرکان اجرا شد.

مسئول اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تویسرکان،ابراز کرد: پروژه « مدرسه انقلاب» از آغاز ورود امام خمینی(ره) با نواختن زنگ، روشنگری حرکت و قیام امتی الهی که با تکیه با نام الله به میدان آمده بودند را به صدا درآورد و راویان روایت رخداد برجسته و بی‌نظیر تاریخ را با گویش‌های مختلف برای دانش‌آموزان بیان کردند.

وی با بیان اینکه پروژه « مدرسه انقلاب» در غرفه‌های با موضوعاتی اعتقادی، فرهنگی، معرفتی و انقلابی با هدف اطلاع‌رسانی قیام ملت مسلمان و ولایتمدار در این مدت فعالیت داشت، افزود: گسترش و تعمیق بخشی مبانی ارزشی اسلام در قالب‌های متفاوت هنری به مخاطبان مشتاق در این عرصه ارائه شد.

الوندی نمایشگاه کتاب با موضوع‌های متنوع و مرتبط با قبل و بعد از انقلاب را بخشی دیگر از مجموعه « مدرسه انقلاب » اعلام کرد و ابراز داشت: انقلاب اسلامی، سیره شهدا و محورهای دینی، غرفه شهدا، آشنایی با دانشمندان و نخبگان هسته‌ای، بازخوانی وصیت‌نامه شهدا به نمایش درآمد.

وی پاسخ به سئوالات اعتقادی و شرعی با تعامل اوقاف و امور خیریه شهرستان در قالب یک کلاس را از دیگر برنامه‌ها معرفی کرد.

مسئول اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تویسرکان با بیان اینکه گفتمان انقلاب حضور جدی برای دفاع از اسلام و آرمان‌ها را در بین نسل جوان موجب می‌شود، اظهار داشت: در این بخش سخنان رهبری و بزرگان با محوریت موضوعات روز و روزشمار برگ‌های تاریخی انقلاب در قالب نرم‌افزاری برای دانش آموزان اجرا شد.

وی « ما می‌توانیم» را یکی از برنامه‌ها و غرفه‌های بسیار ارزشمند این طرح خواند و افزود: در این بخش دستاوردهای انقلاب اسلامی در 34 سال در عرصه‌های متفاوت فرهنگی، نظامی، علمی، فنآوری و اطلاعات، عمرانی و اقتصادی همراه با تفسیر روند چگونگی و چیستی دستیابی به این اهداف در معرض دید دانش‌آموزان قرار گرفت.

الوندی با اشاره به اینکه پروژه «مدرسه انقلاب» در سطح چهار مدرسه با حمایت انجمن‌های اتحادیه دانش‌‌آموزی شهرستان اجرا شد، افزود: مدارس شاهد بهنام، پروین اعتصامی، بهشتی و حاج غفار‌ رسولی طرح « مدرسه انقلاب » را اجرا کردند.

انتهای پیام/89010/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول