اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داور جشنواره فیلم فجر:

فیلم خوب مردم را به سینما می‌کشاند

خبرگزاری فارس: داور جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه گفت: یک فیلم خوب، خودش در جامعه جایگاه به‌دست می‌آورد و طراحی داستان یک فیلم نقش مهمی در ماندگاری آن دارد.

فیلم خوب مردم را به سینما می‌کشاند

مهدی فرامرزی در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: تعداد 29 فیلم دیدیم که فیلم‌های متفاوتی بودند و در تمام ژانرها فیلم نمایش داده شد.

فرامرزی وجود چنین جشنواره‌هایی را لازم دانست و تاکید کرد: این جشنواره مردم را با سینما آشتی داده و در سینما هم باید فیلمی نمایش داده شود که با مردم ارتباط برقرار کند و به دانش مردم بیفزاید.

داور جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه گفت: هیئت داوران امسال به‌صورت استانی فعالیت کردند و رای دادند و این داوری در کرمانشاه در پنج رشته بود.

وی رای داوران استان‌ها را بیانگر نوعی از نگرش دانست که نسبت به تهران متفاوت است و ادامه داد: نگاه بومی به ساخته‌ها داشته‌ایم.

فرامرزی تصریح کرد: یک فیلم خوب، خودش در جامعه جایگاه به‌دست می‌آورد و طراحی داستان یک فیلم نقش مهمی در ماندگاری آن دارد.

وی هیئت داوران را در کرمانشاه، چهار نفر اعلام کرد و بیان داشت: براساس داوری‌های صورت‌گرفته، جوایزی در اختتامیه جشنواره که در یکم اسفندماه برگزار می‌شود، اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول