اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران تأکید شد

پیوند مردم با ولایت ناگسستنی است/ مسئولان جامه خدمت می‌پوشند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در راستای تقدیر از حماسه مردمی در 22 بهمن‌ماه، بیانیه مشترکی صادر کردند.

پیوند مردم با ولایت ناگسستنی است/ مسئولان جامه خدمت می‌پوشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و سیدعلی‌اکبر طاهایی، استاندار مازندران در پیامی با تقدیر از حضور همه ‌جانبه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن اعلام کردند که پیوند مردم مازندران با ولایت ناگسستنی است.

برگی بر افتخارات مازندران

در این پیام آمده است: راهپیمایی پرشکوه شما مردم ولایت‌مدار مازندران در یوم‌الله 22 بهمن امسال سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، برگ زرینی دیگر بر افتخارات خطه لاله‌خیز مازندران اضافه کرد.

در ادامه این پیام آمده است: حضور پرشور مردم یک بار دیگر نشان داد که مازندرانی‌های شریف همانند همه‌ ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی، آرمان‌ها و دستاوردهای امام راحل(ره) و لبیک‌گویی به ندای حسین زمان مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، همیشه مصمم و پیشتاز هستند.

در ادامه این پیام تأکید شده است: اغوای دشمنان و رسانه‌های مختلف استکباری نتوانست ذره‌ای در ایمان، اعتقاد و اراده مردم مازندران تأثیر بگذارد.

استمرار اهداف انقلاب

در ادامه این پیام خاطر نشان شده است: تردیدی وجود ندارد که تجلی حضور میلیونی مردم مازندران در شهرهای مختلف این استان، نشانه ثبات قدم در استمرار اهداف انقلاب و ادامه برنامه‌های نظام است و با این حضور گسترده به دنیا فهمانده شد که از اصول عدول نکرده و اهل معامله با آرمان‌های انقلاب نیستید و فراز و فرودهای معیشتی نمی‌تواند، مردم را از انقلاب شکوهمند اسلامی جدا سازد.

در ادامه این پیام خطاب به مردم مازندران آمده است: اهالی شریف مازندران باز هم در یکی از بزرگ‌ترین امتحانات الهی نمره‌ ممتاز گرفته‌اید و نشان دادید که پیوند شما با ولایت ناگسستنی است و راه شما راه شهدا است و بیداری اسلامی در جهان اسلام متأثر از همین بیداری و بصیرت شماست که در صحنه‌های مختلف از انتخابات گرفته تا سایر فراخوان‌های نظام همواره در صحنه‌ها حضور دارید و جاودانه‌ترین حماسه‌ها را به نام خود ثبت می‌کنید.

مسئولان جامه خدمت به تن می‌پوشند

در ادامه پیام بیان شده است: مازندران که در پیشینه افتخاراتش سرآمد سایر استان‌ها تلقی می‌شود، مردم مازندران نیز در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضوری بی‌سابقه را رقم زده‌اند که چشمان از حدقه درآمده استکبار جهانی و مزدوران داخلی‌اش را سخت متحیر کرده و نشان دادند که سرزمین علویان همچنان علوی و ولایی است و هیچ فتنه‌ای نمی‌تواند در ایمان ولایی آنها رسوخ کرده و اراده الهی‌شان را سست کند.

در بخش پایانی این پیام با اشاره به حضور پرشور مردم تأکید شده است: با این سرمایه عظیم اجتماعی، راه تعالی و توسعه همه‌جانبه مازندران گشایشی گسترده‌تر یافته و مسئولان استان برای توسعه‌ خدمات به این مردم ولایت‌مدار مصمم‌تر از همیشه آستین همت را بالا زده و جامه خدمت به تن می‌پوشند و از هیچ تلاشی برای بهبود اوضاع معیشتی مردم فروگذار نمی‌کنند.

انتهای پیام/86004/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول