اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

مسافران نباید دغدغه هزینه‌کرد داشته باشند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: سرویس‌دهی به مسافران نوروزی باید به اندازه‌ای مطلوب باشد که مسافران دغدغه‌ای در زمینه هزینه‌کرد نداشته باشند و با احساس رضایت کامل خرید کنند.

مسافران نباید دغدغه هزینه‌کرد داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدجواد کامیاب پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان اظهار داشت: دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات نوروزی باید ارائه خدمات را به نحو احسن و بهترین وجه ممکن انجام دهند تا مسافران با کمال میل هر شهر و استان را برای اقامت انتخاب کنند.

وی عنوان کرد: هدف ستاد تسهیلات نوروزی این نیست که خدمات را به صورت کاملا رایگان در اختیار مسافران و گردشگران قرار گیرد، بلکه باید زمینه دسترسی آسان فراهم باشد تا گردشگران را برای حضور و خرید ترغیب کند.

کامیاب ابراز داشت: دستگاه‌های مختلف باید در زیر مجموعه خود این انگیزه را ایجاد کنند تا خدمات به خوبی ارائه و فضا برای ورود مسافر و گردشگر فراهم شود.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مسافران برای ورود و اقامت در هر شهری، امنیت است که این مسئله در سال‌های گذشته به خوبی توسط فرماندهی انتظامی استان کرمان پوشش داده شده و امیدواریم در سال جدید نیز کار به خوبی انجام شود.

کامیاب خاطرنشان کرد: سرویس‌دهی به مسافران نوروزی باید به اندازه‌ای مطلوب باشد که مسافران دغدغه‌ای در زمینه هزینه‌کرد نداشته باشند و با احساس رضایت کامل خرید کنند.

وی گفت: صنعت گردشگری امروزه به عنوان یکی از مباحث مهم در اقتصاد کشورها مطرح است و استان کرمان نیز با توجه به قدمت، اماکن سیاحتی و گردشگری جزو مناطق برتر محسوب می‌شود که باید توجه بیشتری در این زمینه شود.

انتهای پیام/80017/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول