اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی خبر داد

ورود یک میلیون مسافر از گمرکات آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی گفت: 10 ماه سال جاری تعداد مسافر ورودی از گمرکات آذربایجان‌غربی یک میلیون و 2 هزار و 280 مسافر است.

ورود یک میلیون مسافر از گمرکات آذربایجان‌غربی

میرهاشم سید احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به کاهش تردد مسافر از گمرکات آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: در 10 ماه سال جاری تعداد مسافر ورودی از گمرکات آذربایجان‌غربی یک میلیون و 2 هزار و 280 مسافر است در حالی که این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته یک میلیون و 288 هزار و 355 نفر بود.

وی با اشاره به کاهش تردد مسافر ورودی از گمرکات آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: در 10 ماه سال جاری میزان مسافر ورودی از گمرکات آذربایجان‌غربی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 22 درصد کاهش یافته است.

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی افزود: در 10 ماه سال جاری تعداد مسافر خروجی از گمرکات آذربایجان‌غربی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته با 17 درصد کاهش مواجه است.

وی تعداد مسافر خروجی از گمرکات آذربایجان‌غربی در 10 ماه سال جاری را یک میلیون و 61 هزار و 391 نفر عنوان کرد و ابراز داشت: این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته یک میلیون و 273 هزار و 600 مسافر بوده است.

سیداحمدی به کاهش 19 درصدی مجموع مسافران ورودی و خروجی از گمرکات آذربایجان‌غربی در 10 ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: تعداد مسافران تردد یافته از این گمرکات در 10 ماه سال جاری 2 میلیون و 63 هزار و 671 نفر و در مدت زمان مشابه سال گذشته 2 میلیون و 561 هزار و 955 نفر بوده است.

انتهای پیام/61010/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول