اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل کرمان خبر داد

جابه‌جایی 7.5 میلیون مسافر از مبادی کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: سالانه حدود 16 میلیون تن کالا و 7.5 میلیون نفر مسافر از مبادی استان کرمان به نقاط مختلف ایران جابه‌جا می‌شود.

جابه‌جایی 7.5 میلیون مسافر از مبادی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسعود جمیلی‌کرمانی پس از بازدید از خط تولید لاستیک اتوبوسی، مینی‌بوسی و کامیونی کارخانه لاستیک بارز که به همراه روسای انجمن‌های صنفی بخش حمل و نقل جاده‌ای مرکز استان کرمان به عمل آورد، اظهار داشت: کارخانه لاستیک بارز با مدیریت قوی و کارآمدی که دارد، توانسته است پس از کسب موفقیت‌های پی‌در‌پی به‌عنوان مهم‌ترین تولیدکننده لاستیک ایران مطرح شود.

وی ابراز داشت: کارخانه لاستیک بارز کرمان به عنوان بزرگترین و مجهزترین تولیدکننده لاستیک خودرو کشور ظرفیت بسیار خوبی در تولید و تامین انواع لاستیک با کیفیت برای وسایل سنگین و نیمه‌سنگین باربری و مسافربری جاده‌ای دارد.

جمیلی‌کرمانی تصریح کرد:‌ سالانه حدود 16 میلیون تن کالا و 7.5 میلیون نفر مسافر به وسیله 18 هزار دستگاه وسیله نقلیه باربری و مسافربری جاده‌ای از مبادی استان کرمان به نقاط مختلف کشور جابه‌جا می‌شود.

وی افزود: حمل و نقل به عنوان شریان حیاتی اقتصاد کشور مطرح است، لذا به منظور سهولت دسترسی مالکان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان به لاستیک مورد نیاز، تمهیداتی اتخاذ شد تا علاوه بر اینکه لاستیک مورد نیاز با قیمت واقعی به دست رانندگان برسد از کمبود آن نیز در بازار استان جلوگیری شود.

انتهای پیام/2446/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول