اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های همدان:

ترویج فرهنگ کتابخوانی در پایانه‌ مسافربری در دستور کار است

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های همدان گفت: حمل و نقل و پایانه‌های کشور با هماهنگی نهاد کتابخانه‌ها در راستای توسعه و ترویج کتابخوانی ایستگاه‌های مطالعه را در پایانه‌ها راه‌اندازی می‌کند.

ترویج فرهنگ کتابخوانی در پایانه‌ مسافربری در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، گودرز محمودی ظهر امروز در آیین رونمایی و افتتاح همزمان چهار ایستگاه مطالعه در پایانه مسافربری انقلاب همدان با بیان اینکه حمل و نقل یکی از نیازهای اساسی همه اقشار جامعه است، اظهار داشت: حمل و نقل در کشور در همه ابعاد ریلی، هوایی، دریایی و جاده‌های دارای بسترهای مناسبی است که به جابجایی مسافر و بار در کشور اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: در جامعه هیچ کسی یافت نمی‌شود که به خدمات حمل و نقل نیاز نداشته باشد و این مسئله یکی از نیازهای جامعه است که باید به نحو مطلوبی برآورده شود که کارآیی لازم را ایفا کند. 

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان اضافه کرد: همه مردم با حمل و نقل ارتباط دارند و می‌توانند در هنگام تهیه بلیط و آمادگی برای مسافرت در پایانه‌ها اوقات خود را با مطالعه پر کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی افراد مستعد مطالعه در مسافرت هستند، افزود: با این کار برای مسافران در طول سفر و یا در اوقات معطلی آنها در پایانه‌ها امکان مطالعه فراهم شده است.

محمودی در ادامه تصریح کرد: اگر کسی راغب باشد در طول سفر کتاب در اختیار داشته باشد می‌تواند کتابی را از پایانه مبدأ از محفظه کتاب‌ها به امانت بردارد و در پایانه مقصد تحویل دهد.

وی در پایان سخنانش گفت: موضوع این کتاب‌ها بیشتر اجتماعی است و امیدواریم فرهنگ کتابخوانی در جامعه بیشتر ترویج یابد. 

انتهای پیام/89019/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول