اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شیروان:

ارائه تصویر خوب از شیروان ماندگاری مسافران را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرماندار شیروان تاکید کرد: ارائه تصویر خوب از خدمات دهی و میزبانی از زائران و مسافران در شیروان به طور حتم مدت ماندگاری مسافران را افزایش می‌دهد.

ارائه تصویر خوب از شیروان ماندگاری مسافران را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، محمد محمدزاده ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این شهرستان اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید بدون منت و به عنوان یک تکلیف خدمت رسانی به مسافران را ارائه کنند.

وی افزود: ایام نوروز و عبور هزاران مسافر از این مسیر فرصت بسیار مطلوبی برای معرفی جاذبه‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های این شهرستان است.

معاون عمرانی فرمانداری شیروان گفت: ارائه تصویری خوب و زیبا و خدمات رسانی مناسب در این ایام می‌تواند ذهنیت مثبتی از این شهرستان برای مسافران و گردشگران بسازد.

وی توجه به سه مؤلفه اصلی حفظ امنیت، نظافت و زیبایی چهره شهر و خدمات رسانی مطلوب و به هنگام در ایام نوروز را ضروری خواند.

محمدزاده تصریح کرد: باید با برنامه ریزی شیروان به مسافران نوروزی معرفی کرد تا آنان طی مدت حضور در این شهرستان خاطره داشته باشند.

وی اظهار کرد: از شهرداری انتظار می‌رود که از اکنون نسبت به لغو امتیاز دستگاه‌ها برای حفاری معابر اقدام و نسبت به ترمیم مکان‌های حفاری شده اقدام کند.

معاون عمرانی فرمانداری شیروان گفت: بایستی مسئولان ادارات با نگاه تکلیفی و با حساسیت و برنامه ریزی مطلوب در ارائه خدمت به زائران امام هشتم (ع) عبوری از این شهرستان توجه ویژه داشته باشد .

وی با بیان اینکه مردم شیروان مردمی مهمان نواز بوده و این را همواره ثابت کرده‌اند، اظهار کرد: باید این ویژگی را به مسافران نوروزی نشان داد .

محمدزاده با اشاره به فعال شدن کمیته‌های مذکور ستاد نوروزی این شهرستان خاطرنشان کرد: هر یک از این کمیته‌ها باید وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهند .

به گزارش فارس، طی این نشست ادارات و نهاد‌های خدمات رسانی به ارائه عملکرد و برنامه‌های خود در طول ایام نوروز 92 پرداختند.

شهرستان 157 هزار نفری دارالمصلین شیروان در 60 کیلومتری شرق بجنورد و در مسیر اصلی مشهدالرضا به استان‌های شمالی کشور قرار دارد.

برگزاری نمایشگاه بهاره، ایجاد بازارچه‌ی صنایع دستی و غذاهای محلی و محصولات فرهنگی، تجهیز امکانات درمانی بیمارستانی، اعلام فهرست کشیک بخش‌های مختلف اجرایی،  استفاده پزشکان بخش خصوصی،  نظارت بر کنترل مواد غذایی و مایحتاج مسافران و نظارت عمومی، برگزاری شب‌های فرهنگی، ایجاد پست‌های انتظامی و هلال احمر از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.  

نخستین نشست ستاد تسهیلات نوروزی شیروان در محل فرمانداری شیروان به منظور ساماندهی ادارات و ستادهای این شهرستان در زمینه خدمات دهی به مسافران برگزار شد.

انتهای پیام/63001/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول