اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار لامرد تاکید کرد

ارائه خدمات ویژه به مسافرین نوروزی در لامرد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان لامرد به ارائه خدمات ویژه به مسافران نوروزی در لامرد تاکید کرد.

ارائه خدمات ویژه به مسافرین نوروزی در لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، عباس رحمانی صبح امروز در نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان لامرد در سخنانی با تبریک فرا رسیدن سی و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: هدف از تشکیل جلسه ستاد تسهیلات نوروزی، هم‌اندیشی و ارائه برنامه‌های ویژه به منظور رضایت‌مندی کامل مسافران که قصد سفر به شهرستان لامرد را دارند، است.

وی با تقدیر از تلاش‌های ستاد تسهیلات نوروزی سال 1391 لامرد در ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی افزود: باید سال جدید نیز مانند سال‌های گذشته خدمات ویژه به مسافران نوروزی که قصد سفر در شهرستان لامرد را دارند، از سوی ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان انجام شود.

رحمانی با اشاره به بارندگی‌های امسال در سطح شهرستان لامرد و شرایط خوب آب و هوایی این شهرستان در نوروز 92 گفت: به طور یقین در نوروز 92 شاهد افزایش حضور مسافران نوروزی در سطح شهرستان لامرد هستیم.

معاون فرماندار لامرد ادامه داد: ایام نوروز بهترین فرصت برای معرفی پتانسیل‌های ویژه شهرستان لامرد در عرصه‌های مختلف از طریق اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و اطلاع‌رسانی دقیق است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به هم‌زمانی ایام سوگواری فاطمیه با عید نوروز 92، باید شان و منزلت این ایام بزرگ نیز رعایت و حفظ شود.

به گزارش فارس، در ادامه این جلسه اعضای ستاد تسهیلات نوروزی به ارائه پیشنهادات خود در زمینه‌های مختلف پرداختند و اجرای چند طرح و برنامه ویژه جدید در ایام نوروز 92 مورد تصویب این ستاد قرار گرفت.

انتهای پیام/ 2448/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول