اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت

بهره‌برداری از پروژه سنگ فرش سکوی مسافری ایستگاه اراک

خبرگزاری فارس: همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر بهره‌برداری از پروژه سنگ‌فرش سکوی مسافری ایستگاه راه‌آهن اراک طی مراسمی با حضور فرماندار این شهرستان آغاز شد.

بهره‌برداری از پروژه سنگ فرش سکوی مسافری ایستگاه اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فرماندار اراک پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این پروژه گفت: پروژه سنگ فرش سکوی مسافری ایستگاه راه‌آهن اراک در وسعت 5 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات جاری راه‌آهن احداث شده است.

مسلم پورقاسمیان با بیان اینکه راه‌آهن یکی از بهترین امتیازات شهر اراک محسوب می‌شود، افزود: امیدواریم طرح‌های توسعه‌ای راه‌آهن اراک از جمله دوخطه کردن راه آهن اراک-تهران، روزانه شدن خط مشهد و افزایش سرعت قطارها هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد و شاهد ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم شریف استان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مسافرت با قطار ایمن‌ترین روش مسافرت است، ادامه داد: این فرمانداری ضمن تشکر از زحمات و خدمات پرسنل راه‌آهن اراک آماده هر نوع همکاری برای پیشبرد پروژه‌ها و افزایش کیفیت خدمت رسانی به مردم است.

فرماندار اراک همچنین مردم این شهرستان را برای حضور پررنگ در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

انتهای پیام/87001/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول