اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد گچساران:

انقلاب اسلامی گستره مدیریت اسلامی را جهانی کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت با اشاره به گستردگی مدیریت اسلامی در سطح جهان گفت: انقلاب اسلامی افق دید ما را به اندازه‌ای باز کرد که امروز مدیریت در سطح جهانی برای ما مطرح بوده و در این زمینه سهم‌خواهی می‌کنیم.

انقلاب اسلامی گستره مدیریت اسلامی را جهانی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید ناصر رضایی امروز در جمع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و اساتید این واحد دانشگاهی اظهار کرد: مدیریت و نیروی انسانی پایه و اساس توسعه محسوب می‌شود و برای تأثیرگذاری این نیروها، نیاز به آموزش و پژوهش امری ضروری است.

لزوم توجه به آسیب‌شناسی برای موفقیت در مدیریت

فرماندار باشت دانشگاه را یکی از مؤلفه‌های پژوهش و آموزش دانست و بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با برگزاری همایش‌های متعدد در سطح ملی و منطقه‌ای گام‌های مؤثری را در این زمینه برداشته و سابقه خوبی در پرورش نیروهای توانمند دارد.

رضایی با اشاره به برگزاری نخستین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقای مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمان‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران به تشریح نقش مدیران نخبه در به راه انداختن موتور توسعه کشور پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این‌گونه همایش‌ها در ارتقای سطح مدیریتی نقش مهم و مؤثری ایفا کرده و مدیران را به روز رسانی می‌کند.

رضایی با تأکید بر افزایش سهم‌بری بیشتر از تولید علم در جوامع بین‌المللی به عنوان یکی از نتایج مهم برگزاری این همایش‌ها اذعان داشت: این مهم باعث می‌شود تا کشور با تولید علم، سهم بیشتری را در میان کشورهای قدرتمند بدست آورد.

وی آسیب شناسی را یکی از موارد مهم در علم مدیریت دانست و ابراز داشت: باید تحقیق، جستجو و اندیشه کرد که کجاها را در علم مدیریت عمل نکرده‌ایم که برخی مشکلات به وجود آمده است.

فرماندار باشت تصریح کرد: مدیر اگر به روز باشد در چارچوبی که برایش ترسیم کرده‌اند حرکت می‌کند تا به هدف راهبردی و سازمانی خود نزدیک شود.

رضایی تأثیر انقلاب اسلامی را در نوع نگاه، اندیشه و خودباوری ایرانیان مهم عنوان کرد و افزود: سطح انقلاب اسلامی در جغرافیایی نمی‌گنجد و در همیشه تاریخ اثرگذار است.

وی با بیان این‌که این انقلاب با تغییر شروع شد، به پیروزی رسید و تداوم یافت، بر حرکت در این مسیر ترسیم شده و پایبندی به اصول و آرمان‌های این نظام مقدس برای دستیابی به اهداف متعالی و مورد نظر تأکید کرد.

رضایی به مدیریت اسلامی در سطح جهانی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی افق دید ما را به اندازه‌ای باز کرد که در حال حاضر، امروز مدیریت در سطح جهانی برای ما مطرح بوده و ما در این زمینه سهم‌خواهی می‌کنیم.

وی بیان داشت: مدیریت در اسلام عمق دارد و نسبت به شرایط زمان و مکان تغییر می‌کند که با متفاوت بودن در نگاه تأثیرات شگرفی را ایجاد کرده است.

انتهای پیام/82001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول