اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی:

نوآوری‌های کشور حاصل خودباوری ایرانیان است

خبرگزاری فارس: رئیس منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اقتدار و بالیدن ما به فناوری‌ها و نوآوری‌های جدید علمی ماحصل اصل خودباوری است که از انقلاب اسلامی به ما رسیده است.

نوآوری‌های کشور حاصل خودباوری ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ملک ‌سلیمانی پیش از ظهر امروز در آئین تجلیل از پژوهشگران منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی در همدان اظهار کرد: در عرصه‌ای که علم و دانش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، پژوهش و پژوهشگر همواره مظلوم بوده است.

وی افزود: بر اساس تأکید مسئولان کشوری، کشور ما همواره در شرایط خاص و ویژه‌ای قرار دارد که می‌توان به اتفاقات سال 1357 که یکی از تاریخ‌سازترین روزهای این کشور است، اشاره کرد.

رئیس منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشت: در بهمن پرالتهاب سال 1357 همه مردم از تمام اقشار، رهبر و پیشوای خود را حضرت امام (ره) قرار دادند و با اتحاد و همدلی در صحنه حضور داشتند که این یکدلی و اطاعت از رهبری، رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: ما باید مواظب رخدادها و چالش‌های پیش‌ روی انقلاب و جمهوری اسلامی باشیم و با همان اتحاد و یکدلی و اطاعت از ولی فقیه در مستحکم کردن این نظام گام برداریم.

سلیمانی خاطرنشان کرد: شهیدان و امام شهیدان با الگوگیری از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) توانستند با خون خود اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیده و با غیرت و آزادگی انقلاب اسلامی را تثبیت کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی مایه عزت‌آفرینی برای ایرانیان است، اظهار داشت: اقتدار و بالیدن ما به فناوری‌ها و نوآوری‌های جدید علمی ماحصل و نتیجه اصل خودباوری است که از انقلاب اسلامی به ما رسیده است.

رئیس منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به این که لازمه پیشرفت و توسعه در هر کشور داشتن برنامه راهبردی و استراتژیک است، بیان داشت: باید مسائل ملی به دانشجویان منتقل شود تا دانشجو و دانشگاه سرمنشأ تحول در کشور شود چرا که در این صورت می‌تواند پاسخگوی نیازهای جامعه باشد.

وی اضافه کرد: امیدوارم حوزه‌های استانی پژوهش در استان‌های منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی فعال شوند و در چارت سازمانی و ساختاری نیز دانشگاه پژوهش‌محور دیده شود.

سلیمانی در پایان سخنانش تأکید کرد: باید در پژوهش به پاسخگویی نیاز جامعه بپردازیم تا بتوانیم مشکلی از مشکلات جامعه را حل کنیم.

انتهای پیام/89003/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول