اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد زنجان:

استانی شدن به دانشگاه آزاد اعتبار می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد زنجان مهم‌ترین تغییرات صورت گرفته در دانشگاه آزاد را استانی شدن این دانشگاه اعلام کرد و گفت: استانی شدن به این دانشگاه‌ها اعتبار می‌دهد.

استانی شدن به دانشگاه آزاد اعتبار می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌رضا فیروزفر پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فراهم شدن زمینه ملاقات‌های دانشجویان با مسئولان این واحد اظهار داشت: این ملاقات‌های روزهای دوشنبه برگزار می‌شود.

*بدهکاری دانشجویان مدیریت می‌شود

وی در پاسخ به سئوالی در مورد بسته بودن فایل برخی دانشجویان به دلیل عدم پرداخت شهریه ثابت و مشکل ثبت‌نام آنها گفت: دانشگاه سیستم مالی خاصی دارد که بدهکاران این سیستم را دچار مشکل می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد زنجان به تلاش مسئولان دانشگاه برای حل عدم امکان ثبت‌نام دانشجویان به دلیل بدهکاری اشاره و تصریح کرد: مدیریت تمام تلاش خود را برای جلوگیری از عدم ثبت‌نام دانشجویان به دلیل بدهکاری به کار می‌برد.

وی سپردن سندهای مدت‌دار و پرداخت وام را از جمله راهکارهای مدیریت ثبت‌نام دانشجویانی اعلام کرد که به دلیل بدهکاری به دانشگاه در ثبت‌نام مشکل دارند.

*تخفیفات شهریه‌ای شرایط خاصی دارد

فیروزفر در پاسخ به سئوال دیگری در مورد شرایط تخفیف‌های شهریه‌ای برای دانشجویان گفت: تخفیفات شهریه‌ای برای دانشجویان چارچوب خاص خود را دارد که از طرف سازمان ابلاغ می‌شود.

وی اضافه کرد: مبلغ جزئی از تخفیفات شهریه‌ای برای دانشجویان در اختیار واحدها قرار دارد که در اختیار دانشجویان واجد شرایط قرار می‌گیرد.

*پایین بودن هزینه خوابگاه دانشگاه آزاد در مقایسه با دانشگاه‌های دیگر

رئیس دانشگاه آزاد زنجان با اشاره به وجود امکان مدیریت هزینه خوابگاه‌ها تصریح کرد: هزینه خوابگاه‌ها در مقایسه با شهریه‌ها هزینه چندانی محسوب نمی‌شود.

وی ادامه داد: هزینه خوابگاه‌های دانشگاه آزاد در مقایسه با دانشگاه‌های دیگر 30 درصد ارزان‌تر است.

*کیفی‌گرایی دانشگاه آزاد

فیروزفر اضافه کرد: تغییر و تحولات انجام شده در دانشگاه آزاد در راستای کیفی‌گرایی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت قبلی تلاش خود برای ارتقای کیفیت در دانشگاه آزاد زنجان انجام داده است، ادامه داد:  مدیریت فعلی این کار را سرلوحه کار خود قرار داده است.

*تصمیمات اساسی در استان گرفته می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد زنجان مهمترین تغییرات صورت گرفته در دانشگاه آزاد را استانی شدن این دانشگاه اعلام کرد و گفت: استانی شدن به این دانشگاه‌ها اعتبار می‌دهد.

وی تاکید کرد: با استانی شدن دانشگاه‌های آزاد تصمیمات مهم برای این دانشگاه در استان گرفته می‌شود.

فیروزفر به عضویت استاندار، نماینده ولی‌فقیه در استان، افراد حقیقی شاخص استان، نمایندگان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین وزیر علوم و تحقیقات و نماینده دفتر نهاد رهبری در هیئت امنای دانشگاه آزاد اشاره کرد و افزود: این هیئت امنا با دبیری رئیس بزرگ‌ترین واحد استان تصمیمات اساسی این دانشگاه را اتخاذ می‌کنند.

وی در پاسخ به سئوال دیگری در مورد راه‌اندازی آسانسورهای سایت امام دانشگاه آزاد زنجان گفت: این آسانسورها به زودی راه‌اندازی می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد زنجان به مشکلات اقتصادی ایجاد شده در کشور اشاره و تصریح کرد: قول نمی‌دهم، ولی شاید این آسانسورها قبل از پایان سال راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول