اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تویسرکان خبر داد

افتتاح سالن ستاد مدیریت بحران تویسرکان

خبرگزاری فارس: شهردار تویسرکان گفت: در دهه فجر سال جاری سالن چندمنظوره ستاد مدیریت بحران تویسرکان با 18 میلیارد ریال افتتاح و بهره‌برداری شد.

افتتاح سالن ستاد مدیریت بحران تویسرکان

 عزیزالله مالمیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، از بهره‌برداری سالن چندمنظوره ستاد مدیریت بحران با 17 میلیارد و 603 میلیون ریال در بلوار حیقوق نبی(ع) شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه خدمات‌دهی به مردم در اولویت سرفصل کار شهرداری است، اظهار کرد: پروژه سوله چند منظوره مدیریت بحران در مساحت 2 هزار و 500 مترمربع با اعتبار 17 میلیارد 603 میلیون ریال از محل اعتبارت سازمان مدیریت بحران توسط شهرداری تویسرکان در بازه زمانی یک سال احداث شده است.

شهردار تویسرکان افزود: عملیات ساختمانی این سوله بر اساس نقشه تیپ به مساحت یک هزار و 260 مترمربع با رعایت تمام آیین‌نامه استاندارد با دیوارها، سقف و پنجره‌های عایق حرارتی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این سالن به منظور اسکان و پشتیبانی تدارکاتی آسیب‌دیدگان در شرایط اضطراری با ظرفیت اسکان حدود نفر احداث شده است، ابراز داشت: این سالن بر اساس تفاهمنامه منعقد شده بهره‌برداری در امور مختلف فرهنگی، ورزشی، آموزشی و سایر فعالیت‌های مرتبط با مدیریت شهری در اختیار شهرداری قرار دارد.

مالمیر افزود: فضاهای پیش‌بینی شده ستاد مدیریت بحران شامل سالن‌های ورزش‌های سالنی نظیر فوتسال، والیبال، بسکتبال به مساحت 540 مترمربع، سالن ورزش‌های رزمی، کشتی، تکواندو، ووشو و جودو به مساحت 140 مترمربع است.

وی با اشاره به بخشی از این پروژه ساختمان اداری شامل اتاق‌های اداری، سرویس‌های بهداشتی، تأسیسات، حمام و انباری است، اضافه کرد: سالن ستاد مدیریت بحران کلاس‌های آموزشی در قالب کلاس آموزشی برای برگزاری دوره‌های مختلف کمک‌های اولیه، مقابله با حوادث طبیعی و غیر طبیعی، ایمنی، امداد و نجات و... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شهردار تویسرکان در پایان از تجهیز این سالن به تجهیزات با اعتبار قریب 100 میلیون تومان خبر داد و افزود: در ستاد تسهیلات نوروزی در سالن چندمنظوره مدیریت بحران شهرستان تجهیزات بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/89010/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول