اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران گلستان:

80 درصد برنامه‌های مدیریت بحران گلستان اجرایی شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: تاکنون قریب به 80 درصد از برنامه‌های این اداره کل اجرایی شده شده و تحقق یافته است.

80 درصد برنامه‌های مدیریت بحران گلستان اجرایی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم سمیعی صبح امروز در نشست بررسی برنامه سالانه اداره کل مدیریت بحران استان اظهار داشت: برنامه‌ریزی مناسب توام با پیگیری مجدانه در تحقق و به ثمر رسیدن این برنامه‌ها موثر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با تلاش همکاران تا فاصله زمانی باقیمانده به پایان سال درصد بیشتری از برنامه‌های این اداره کل محقق شود.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان گفت: جدا از وظایف محوله اداری، بیش از صد عنوان‌کاری در سال‌جاری توسط کارشناسان این اداره کل به عنوان برنامه معرفی شده بود که این موضوع نشان از وسعت حوزه‌ کاری این مجموعه است.

سمیعی با تاکید بر اطلاع‌رسانی از اقدامات انجام گرفته تصریح کرد: وقتی نتوانیم اقدامات خود را علنی کرده و با انتشار آن جامعه را نسبت به تلاش خود آگاه کنیم، گویی هیچ‌کاری انجام نداده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: تمامی نیروهای این مجموعه موظف هستند تا اخبار فعالیت‌های خود یا برنامه‌های کارگروه‌های تخصصی که در آن عضویت دارند را برای انعکاس به افکار عمومی به پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل تحویل دهند.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به عناوین برنامه‌های سال آینده گفت: برنامه سال آینده می‌باید برنامه‌هایی کاربردی و منطبق بر اصل پیشگیری باشد.

سمیعی ادامه داد: مستندسازی از برنامه‌های اجرایی است که باید در سرلوحه وظیفه مجریان برنامه‌ها باشد.

این مسئول با اشاره به فقدان اجرای برخی از برنامه‌ها در سال‌جاری خاطرنشان کرد: فقدان تخصیص بودجه مناسب برای اجرایی ساختن برنامه از عوامل مهم عقیم ماندن این برنامه‌ها بوده است.

در پایان جلسه کارکنان مدیریت بحران استان رئوس برنامه‌های کاری سال آینده خود را ارائه دادند که در پایان مقرر شد طی هفته آینده برنامه نهایی برای ارائه به معاونت عمرانی تهیه و تدوین شود.

انتهای پیام/2307/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول