اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نکا:

زمزمه‌‌کنندگان ارتباط با آمریکا آرمان‌های امام را درک نکرده‌اند

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان نکا گفت: کسانی که زمزمه‌هایی مبنی بر ارتباط با آمریکا را مطرح می‌کنند آرمان‌های امام(ره) را متوجه نشده‌اند زیرا انقلاب اسلامی با اهداف سلطه‌‌جویانه آمریکا مشکل دارد.

زمزمه‌‌کنندگان ارتباط با آمریکا آرمان‌های امام را درک نکرده‌اند

حافظ نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ساری با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی کانون معنویت و اخلاق است، گفت: بسیج تشکلی است که همه آموزه‌های خود را از امام حسین(ع) دارد و اهداف بسیج همان اهداف نهضت حسینی است.

فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نکا تصریح کرد: دانشجویان در همه تشکل‌های دانشجویی برای خود آرمان‌ها و ارزش‌هایی دارند که برای تحقق آنها تلاش می‌کنند.

نجفی هدف از فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی متنوعی که در بسیج دانشجویی انجام می‌شود را آماده شدن دانشجوها برای ورود به عرصه‌های سخت سیاسی و اجتماعی در آینده دانست.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی خود را پاسدار نظام جمهوری اسلامی ایران می‌داند، اظهار داشت: در یک جمله می‌توان گفت که بسیج دانشجویی پاسدار اصول تغییرناپذیر نه شرقی، نه غربی فقط جمهوری اسلامی در دانشگاه است.

فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نکا با اشاره به اینکه بسیج یکی از مهم‌ترین مدافعان از کشور و ارزش‌های انقلاب اسلامی است، افزود: پس از گذشت بیش از 33 سال از انقلاب، بسیجیان از آرمان‌های این نظام حراست کردند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: روحیه مقاومت و استکبارستیزی، اخلاق‌مداری، ولایت‌مداری و تفکر جهادی در بین بسیجیان جریان دارد.

هماهنگی و همگرایی در بسیج ایجاد شود

نجفی بیان داشت: دشمن هرگز بیکار ننشسته است و همیشه با سناریوها و طرح‌های مختلف سعی در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد اما همه این توطئه‌ها به فضل الهی و رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری خنثی شد.

فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نکا تاکید کرد: باید هماهنگی، همگرایی و جهت‌گیری واحد در بسیج دانشجویی ایجاد شود تا بتوان برای اهداف و رویکردهای کلان بسیج دانشجویی و با همفکری و برنامه‌ریزی منسجم برای رسیدن به اهداف کلان گام برداشت.

انقلاب اسلامی با اهداف سلطه‌جویانه آمریکا مشکل دارد

این فعال دانشجویی در ادامه با بیان اینکه آرمان‌های امام برگرفته از فطرت انسانی است، خاطر نشان کرد: امام به دنبال وحدت امت اسلامی و مقابله با استعمار و استکبار جهانی بود و به این دلیل مورد توجه جهانیان قرار گرفت.

نجفی با اشاره به اینکه اهداف سلطه‌جویانه شرق و غرب با آرمان‌‌های امام خمینی(ره) تضاد داشت، تصریح کرد: امام بیان کرده بود ما نه به کسی ظلم می‌کنیم و نه اجازه می‌دهیم کسی به ما ظلم کند.

وی اظهار داشت: کسانی که زمزمه‌هایی مبنی بر ارتباط با آمریکا را مطرح می‌کنند آرمان‌های امام(ره) را متوجه نشده‌اند زیرا انقلاب اسلامی با اهداف سلطه‌‌جویانه آمریکا مشکل دارد.

فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نکا افزود: اندیشه‌های امام (ره) موجب بیداری اسلامی در ایران و پایداری این بیداری موجب ایجاد بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی شد.

این فعال دانشجویی نگاه بسیاری از مبارزان سیاسی را نگاه قدرت‌‌طلبانه به سیاست دانست و افزود: آنها منافع حزبی خود را در نظر می‌گرفتند اما نیت امام خمینی (ره) نیت الهی بود.

نجفی با تاکید بر اینکه افراط و تفریط در عمل به دو مؤلفه جمهوریت و اسلامیت، به اصل نظام ضربه می‌زند، گفت: راهکار حفظ این دو مؤلفه عمل به فرمایشات رهبری و همچنین عمل به قانون اساسی است.

وی تصریح کرد: کانون‌های قدرت و ثروتی که تحریم‌‌ها را علیه ایران هدایت می‌کنند شکست می‌خورند.

انتهای پیام/86003/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول