اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با شش دانشگاه کشور صورت گرفت

افتتاح آزمایشگاه انرژی هیدروژن دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان

خبرگزاری فارس: همزمان با شش دانشگاه کشور، آزمایشگاه انرژی هیدروژن و پیل سوختی در دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان افتتاح شد.

افتتاح آزمایشگاه انرژی هیدروژن دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، امروز و همزمان با شش دانشگاه کشور، آزمایشگاه انرژی هیدروژن و پیل سوختی کشور با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور از طریق ویدئو کنفرانس در دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان افتتاح شد.

هفت مرکز آزمایشگاه انرژی هیدروژن و پیل سوختی کشور در دانشگاه‌های شهید رجایی، امیرکبیر، یاسوج، شیراز، بابلسر، علم و صنعت و ولی‌عصر رفسنجان راه‌اندازی شد.

نسرین سلطان‌خواه، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در این آیین با تبریک موفقیت راه‌اندازی آزمایشگاه در رفسنجان گفت: امیدواریم بستری برای رشد و شکوفایی استعدادهای خلاق پژوهشگران جوان کشور فراهم شود.

رضا رنجبرکریمی، رئیس دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان نیز خاطرنشان کرد: از سال 82 این دانشگاه فعالیت‌هایی در این زمینه آغاز و ساخت دستگاه تست پیل سوختی را طرح کرد.

وی در پایان افزود: طراحی دستگاه پیل سوختی و مینی‌بوس تشریفاتی، برای نخستین‌بار در کشور توسط پژوهشگران این دانشگاه انجام و در بین 14 طرح برتر کشور در سال 90 شناخته و در هفته پژوهش توسط رئیس‌جمهور رونمایی شد.

انتهای پیام/80016/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول