اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت گرفت

افتتاح 3 واحد تولیدی در منطقه آزاد چابهار

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: سه واحد تولیدی به مناسبت دهه فجر در منطقه آزاد چابهار افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 3 واحد تولیدی در منطقه آزاد چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار، شهباز یزدانی اظهار داشت: دو واحد تولیدی در پیکره هفت صنعتی و یک واحد واقع در فاز دو کارگاهی منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار آغاز به‌کار کرد.

وی افزود: این واحدهای تولیدی شامل واحد تولیدی قرص و پودر شوینده، میلگرد و تریکو و انواع البسه است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: واحد تولیدی پوشاک و اقلام تزئینی طرح دوزی و گلدوزی شده به ظرفیت 22 هزار و 522 دست در سال، میزان اشتغالزایی 500 نفر را ایجاد می‌کند.

یزدانی همچنین با اشاره به واحد تولیدی انواع مواد شوینده گفت: این واحد تولیدی اقدام به وارد کردن تکنولوژی از کشور استرالیا، توسعه تولید و وارد کردن فرمول ساخت انواع شوینده ماشین لباسشویی و زمینه صادرات محصولات به سرزمین اصلی را ایجاد خواهد کرد و میزان اشتغالزایی بیش از 28 نفر را فراهم می‌کند.

وی از افتتاح واحد تولیدی میلگرد و تیرچه صنعتی مورد تأیید اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی برای تأمین نیازهای بخش صنعت ساخت و ساز مسکن خبر داد و افزود: این واحد منجر به توسعه اشتغال بیش از 20 نفر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ضمن ضرورت تأسیس چنین واحدهایی هر چند کوچک تصریح کرد: تأمین نیازهای داخلی و صرفه‌جویی ارزی کمک زیادی بر ایجاد اشتغال داشته و در اقتصاد مقاومتی نقش یک اهرم مقابله با تحریم را ایفا می‌کند.

انتهای پیام/75002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول