اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر جاری صورت گرفت

افتتاح بیش از 380 پروژه تولیدی در استان اصفهان

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت عمرانی استانداری اصفهان از افتتاح بیش از 380 پروژه تولیدی در استان اصفهان همزمان با دهه فجر در اصفهان خبر داد.

افتتاح بیش از 380 پروژه تولیدی در استان اصفهان

مهدی جمالی‌ نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به افتتاح 380 پروژه تولیدی در قالب پروژه‌های عمرانی دهه فجر سال جاری، اهتمام ویژه دستگاه‌های اجرایی به امور تولیدی بالاخص حوزه کشاورزی و صنعت را خواستار شد.

وی با تاکید بر اینکه حل مسائل پیش روی کشاورزی و صنعت استان از اولویت‌های استاندار است، افزود: امید می‌رود با بهره برداری از این پروژه‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که برای سال آینده انجام داده‌ایم بتوانیم نقش مؤثری در حل مشکلات پیش رو داشته باشیم.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: 19 درصد از کل پروژه‌ها در امور تولیدی و در بخش‌های کشاورزی ،صنعت ، معدن، تأمین آب، تولیدات دامی و پرورش آبزیان و آبیاری بوده است.

وی ادامه داد: توسعه زیر ساخت‌های بخش کشاورزی و صنعت از جمله مواردی است که با جدیّت به دنبال انجام آن هستیم و امیدواریم با همت دستگاه‌های اجرایی بتوانیم در توسعه‌ این بخش داشته باشیم.

جمالی‌نژاد گفت: احداث تونل انتقال آب خدنگستان،اجرتی آبیاری و زهکشی در برخی از استان‌ها، اجرای طرح‌های آب‌رسانی به اراضی کشاورزی، احداث مجموعه‌های دامداری و مرغداری،اجرای آبیاری تحت فشار اجرای شبکه 3 و 4 شهرضا و مرمت قنوات و چاه‌ها در برخی شهرستان‌ها بخش از طرح‌های مهم در بخش تولیدی بوده است.

انتهای پیام/2301/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول