اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان

سالن سرپوشیده و زمین چمن ورزشگاه زازران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سالن سرپوشیده و زمین چمن ورزشگاه زازران با حضور معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.

سالن سرپوشیده و زمین چمن ورزشگاه زازران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز سالن سرپوشیده شهدای زازران با حضور ساور معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش وجوانان، شیثی مدیرکل برنامه و بودجه وزارت ورزش وجوانان، محمدرضا محمدجواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و مسئولان شهرستان فلاورجان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سالن شهدای زازران در زمینی به مساحت یک‌هزار و 650 متر مربع از پروژه‌های مصوب سفر دوم ریاست جمهور و از محل اعتبارات وزارت نفت بالغ بر 5 هزار و 500 میلیون ریال افتتاح وبه بهره‌برداری رسید.

ساخت این سالن از سال 89 آغاز و امروز در بیست و سومین روز بهمن ماه سال جاری به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسید .

زمین چمن ورزشگاه شهدای زازران با اعتبار 2 هزار و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات وزارت ورزش وجوانان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

افتتاح این سالن و چمن در یکی از بزرگ‌ترین روستاهای کشور موجی از شادی و نشاط در بین اهالی ورزش این روستا به وجود آورد.

همت الله مؤمنی فرماندار فلاورجان نیز افتتاح این دو پروژه را اتفاق خوبی دراین منطقه دانست و از خدمات ورزشی وزارت ورزش وجوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به نیکی یاد کرد.

گفتنی است شهرستان فلاورجان دارای سه بخش، هفت شهر و 60 روستا در 9 کیلومتری اصفهان واقع شده است که بنابر گفته فرماندار در آستانه تقسیمات شهری قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مراسم گفت که شهرستان فلاورجان 10 پروژه نیمه تمام دارد که اهتمام اداره کل تکمیل و پس از آن کلنگ زنی مجموعه‌هایی که نیاز مردم ورزش دوست شهرستان است می‌باشد.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول