اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 4.3 میلیارد ریال

خیابان شورا در نخل‌تقی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مردم و مسئولان، خیابان شورا در نخل‌تقی با اعتبار 4.3 میلیارد ریال افتتاح شد.

خیابان شورا در نخل‌تقی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، در آخرین روز از دهه مبارک فجر طی مراسمی، خیابان 16 متری شورا در شهر نخل‌تقی با حضور تعدادی از مردم و مسئولان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهردار نخل‌تقی در این آیین اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را ناامید و دوستان انقلاب را شادمان کرد.

احمد شیخیانی ادامه داد: خدمات‌رسانی به مردم در دولت نهم و دهم رشد چشم‌گیری داشته و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری نخل‌تقی برای رفاه و آسایش مردم اهتمام ویژه‌ای دارد و این امر رضایت خاطر مردم را فراهم کرده است.

شهردار نخل‌تقی تصریح کرد: خیابان شورا به طول 500 متر و با اعتباری بالغ بر 430 میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری به بهره‌برداری رسیده است.

بخشدار ویژه عسلویه نیز با تبریک ایام دهه فجر به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی در بخش عسلویه اشاره کرد و ابراز داشت: به برکت این انقلاب در ایام دهه فجر شاهد افتتاح و شروع عملیات اجرایی 40 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان در بخش عسلویه بودیم که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تخصیص داده شده است، امیدواریم این پروژه‌ها مورد استفاده مردم واقع شود.

عبدالله نادری با اشاره به حضور گسترده مردم در روز راهپیمایی 22 بهمن یادآور شد: امروز دشمنان با استفاده از شبکه‌های گسترده ماهواره‌ای در راستای تخریب افکار عموم مردم تلاش می‌کنند و حضور باشکوه امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمنان بود.

وی بر لزوم همکاری مردم و مسئولان تأکید کرد و افزود: انتظار است، مردم با وحدت و همدلی با مسئولان بخش همکاری کنند تا شاهد پیشرفت توسعه منطقه باشیم.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول