اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل:

افتتاح‌های دهه فجر با محوریت توزیع عادلانه انجام شد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر 276 پروژه با 210 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری با اولویت رعایت عدالت در مناطق مختلف استان افتتاح و راه‌اندازی شد.

افتتاح‌های دهه فجر با محوریت توزیع عادلانه انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین میر‌جعفریان ظهر امروز در جلسه جمع‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های افتتاحی در ایام دهه فجر و طرح مسکن مهر در اردبیل اظهار داشت: این پروژه‌ها در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، تولیدی، اقتصادی،‌ زیر‌ساخت‌های حمل و نقل و پروژه‌های آموزشی اجرا شد که رضایت اکثر مردم نیز با تکمیل این پروژه‌ها به دست آمد.

وی با اعلام اینکه بیش از 3 هزار پروژه در مناطق مختلف استان با پیشرفت‌های متفاوت در حال اجراست، عنوان کرد: اسفند ماه نیز شاهد افتتاح 18 هزار واحد مسکن مهر با حضور مسئولان کشوری و استانی خواهیم بود که نقطه عطفی در تاریخ ساخت و تولید مسکن اعم از تعاونی‌ها و خود مالکین خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: از پروژه‌های افتتاح شده 83 مورد مربوط به شهرستان اردبیل، 22 پروژه مربوط به بیله‌سوار، 22 پروژه مربوط به پارس‌آباد، هفت پروژه مربوط به سرعین‌، 38 پروژه در خلخال، 11 پروژه در کوثر، 30 پروژه در گرمی،‌ 31 پروژه در مشگین‌شهر، 12 پروژه در نمین و 16 پروژه نیز در نیر افتتاح شده و تعداد چهار پروژه نیز در سطح استان به صورت متمرکز در این ایام به بهره‌برداری رسید.

میرجعفریان بیشترین و فراوانی پروژه‌های افتتاحی را مربوط به حوزه‌های عمرانی به ویژه خدمات ارائه شده از سوی شهرداران، مسکن روستایی، حمل و نقل و آب و فاضلاب شهری و روستایی اعلام کرد و افزود: سعی شد با سفر به تمام شهرستان‌ها این پروژه‌ها در قالب جشن انقلاب افتتاح شود تا مردم به صورت ملموس ضمن شادی و سرور در ایام دهه فجر بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

این مسئول تاکید دولت بر افتتاح پروژه‌های نیمه تمام بعد از تکمیل شدن آنها با اولویت مناطق محروم و روستایی و طرح‌های تاثیر‌گذار و معیشتی مردم را یادآور شد و تاکید کرد: از پروژه‌های افتتاح شده 17 مورد مربوط به زیر‌ساخت حمل و نقل و راه‌ و شهرسازی، هفت پروژه مربوط به آب منطقه‌ای، 23 پروژه مربوط به نوسازی، سه پروژه مربوط به شهرک‌های صنعتی، 11 پروژه مربوط به گردشگری، سه پروژه مربوط به امور عشایری، 10 پروژه مربوط به جهاد کشاورزی، پنج پروژه مربوط به آبفای شهری و روستایی، 26 پروژه مربوط به بنیاد مسکن و همچنین 11 پروژه مربوط به گازرسانی است.

معاون عمرانی استاندار اردبیل بیان داشت: البته 56 پروژه مخابراتی، 38 پروژه برق‌رسانی، 36 پروژه شهرداری و 200 پروژه نیز در حوزه‌های مختلف به بهره‌برداری رسید که اغلب با اولویت رفع محرومیت و خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میر‌جعفریان در پایان سخنان خود تاکید استاندار اردبیل بر تکمیل و تحویل هر چه سریع‌تر مساکن مهر قابل افتتاح را یادآور شد و تصریح کرد: 17 هزار واحد مسکن شهری شهرهای زیر 25 هزار نفر و بافت فرسوده ماه آینده افتتاح می‌‌شود تا در ایام عید ساکنان مناطق مختلف بتوانند در آن سکونت داشته باشند.

انتهای پیام/62005/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول