اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار

بخشداری بخش کلار در عباس‌آباد مازندران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: بخشداری بخش کلار در عباس‌آباد با حضور معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار مازندران افتتاح شد.

بخشداری بخش کلار در عباس‌آباد مازندران افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از عباس‌آباد، بعد از ظهر امروز با حضور معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار مازندران و جمعی از مسئولان محلی، بخشداری بخش جدید کلار در شهرستان عباس‌آباد افتتاح و شمسعلی نورمحمدی بخشدار سلمانشهر، با حفظ سمت به عنوان سرپرست این بخشداری معرفی شد.

هادی ابراهیمی معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار مازندران در شورای اداری شهرستان عباس‌آباد با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: 22 بهمن روز نمایش اقتدار و وحدت ملت و حکومت اسلامی است.

وی همچنین اظهار داشت: ملت ایران در سایه رهبری شجاعانه و مدبرانه امام راحل توانست حکومت 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی را نابود کند و انقلاب اسلامی را جایگزین آن کند.

ابراهیمی افزود: انقلاب اسلامی در تمام سال‌های عمر بابرکت خود شاهد ناملایمات فراوانی بوده که به واسطه وجود ارزنده ولایت فقیه چه در زمان امام‌خمینی (ره) و چه در زمان مقام معظم رهبری و پشتوانه خون شهدا و حمایت ملت غیور ایران توانست با سربلندی از آن عبور کرده و به بالاترین درجات عزت و افتخار برسد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار مازندران با اشاره به این‌که امروز انقلاب اسلامی یک انقلاب جهانی است و تلألؤی انوار الهی آن همه دنیا را فراگرفته است، گفت: انقلاب ایران موجب هوشیاری و بیداری ملت‌های جهان شده است.

ابراهیمی با بیان این‌که ارتقای شهرها، بخش و شهرستان‌ها همواره توسعه را به دنبال خواهد داشت، تأکید کرد: امروز همه باید برای توسعه همه‌جانبه منطقه و کشور خود تلاش کنیم و در این راستا با وحدت و یکپارچگی دست در دست هم داده و از اختلاف و ایجاد تنش بپرهیزیم.

انتهای پیام/2296/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول