اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشداری زیرآب در مازندران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: بخشداری زیرآب با حضور استاندار مازندران و به مرکزیت شهر زیرآب و دهستان‌های «سرخکلا» و »کسلیان» افتتاح شد.

بخشداری زیرآب در مازندران افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، سید علی‌اکبر طاهایی، استاندار مازندران شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاحیه بخشداری زیرآب که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، رئیس هسته گزینش کشور، دو نماینده سوادکوه در مجلس و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، با بیان اینکه با تأسیس بخشداری در زیرآب امکانی بر امکانات شهرستان سوادکوه افزوده خواهد شد، اظهار داشت: شهرستان سوادکوه کارنامه درخشانی در مبارزه با حکومت ستم‌شاهی و حضور گسترده در دوران دفاع مقدس دارد که شهید کمیل ایمانی همرزم رئیس جمهور و رمضان صالح‌نژاد جانباز 70 درصد و قهرمان تیراندازی جهان نمونه‌ای از آن است.

طاهایی با اشاره به اینکه آیت‌الله نظری به عنوان نعمتی برای شهرستان سوادکوه محسوب می‌شود، تأسیس بخش در زیرآب و راه‌اندازی کک‌سازی را از دغدغه‌های او و پیگیری از طریق رئیس جمهور بیان کرد و ادامه داد: آیت‌الله نظری یک لیتر بنزین هم به دولت بدهکار نیست و این افراد از سرمایه‌های اجتماعی هستند که از موقعیت‌های ویژه برای خود استفاده نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه برای تسریع در فعالیت‌ها و تعیین بخشدار جدید، سرپرست بخشداری زیرآب تعیین شده است، افزود: حسن امیری به عنوان بخشدار مرکزی با حفظ سمت و با توجه به شناختی که از منطقه دارد به عنوان بخشدار زیرآب معرفی می‌شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه راه‌اندازی بخشداری، اهرمی برای کمک به توسعه شهرستان است، یادآور شد: شهرستان سوادکوه چهره‌های مطرح پزشکی، علمی و قضایی دارد و خجالت می‌کشم که جمعیت سوادکوه کمتر شده، در حالی که جمعیت استان و کشور افزوده شده است.

وی با اظهار امیدواری از اینکه با تقویت شهرک‌های صنعتی شورمست و بشل، راه‌اندازی کارخانه فولاد و احداث کک‌سازی، بیکاری شهرستان سوادکوه کاهش یابد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای دستاوردهای بزرگی بوده که متناسب با نیازهای منطقه و رشد تحصیلات نبوده است.

طاهایی با تأکید بر اینکه برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا از مهم‌ترین فعالیت‌های دولت در سال آینده خواهد بود، گفت: معاون سیاسی امنیتی استانداری با مشورت فرماندار سوادکوه، بخشدار زیرآب را انتخاب و معرفی کنند.

رئیس شورای اداری استان مازندران، دو نماینده سوادکوه در مجلس شورای اسلامی را معیارگرا توصیف کرد و بیان داشت: دو نماینده سوادکوه در مجلس شورای اسلامی به دنبال معرفی شخص نیستند، بلکه شاخص‌گرا هستند.

انتهای پیام/86015/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول