اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

16 پروژه برق‌رسانی در بروجن بهره‎برداری می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور برق بروجن گفت: همزمان با دهه فجر امسال 16 پروژه برق‌رسانی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

16 پروژه برق‌رسانی در بروجن بهره‎برداری می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جمال علیدادی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی پروژه‌های قابل بهره‌برداری این شرکت همزمان با ایام‌الله دهه فجر، اظهار داشت: اصلاح و پایداری شبکه، ارتقای قابلیت اطمینان شبکه، بهینه‌سازی شبکه‌های فرسوده و توسعه شبکه برق‌رسانی روستایی از اهداف اجرایی این پروژه‌ها محسوب می‌شود.

وی برق‌رسانی مسکن مهر بروجن را از جمله پروژه‌های اجرایی این شهرستان برشمرد و افزود: برق‌رسانی به «فردانبه» و شهرک الهیه، برق‌دار کردن شهرک مجلسی، بهینه‌سازی شبکه‌های برق بروجن، فردانبه و گندمان از دیگر این پروژه‌ها محسوب می‌شود.

علیدادی از خدمات‌رسانی به 42 هزار مشترک برق در بخش‌های خانگی، کشاورزی، تجاری و صنعتی این شهرستان خبر داد.

وی انرژی برق را از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه و پیشرفت هر استانی برشمرد و گفت: انرژی برق از مهم‌ترین زیرساخت‌های لازم در راستای رشد و توسعه هر جامعه بوده، چرا که پیشرفت و توسعه صنعتی معلول انرژی برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان چهارمحال و بختیاری روند رو به رشدی در بخش صنعت داشته و در حال تبدیل شدن به یک قطب صنعتی در کشور است، شرکت توزیع نیروی برق در راستای تامین برق مورد نیاز این بخش تلاش زیادی کرده و زمینه را برای صنعتی شدن این شهرستان فراهم کرده است.

وی بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف در جامعه تأکید کرد و گفت: در دهه چهارم انقلاب اسلامی که به شعار پیشرفت و عدالت مزین گشته، بیش از پیش نیازمند اصلاح الگوی مصرف برای نیل به ایجاد عدالت و پیشرفت هستیم، اصلاحی که می‌تواند نقش اساسی در ایجاد عدالت و پیشرفت در کشور داشته باشد.

علیدادی ادامه داد: سالانه بخش زیادی از منابع انرژی کشور به دلایلی چون مناسب نبودن فناوری، ارزان بودن انرژی و دقت نکردن در مصرف از بین می‌رود، این امر موجب شده که علاوه بر کاهش منابع خدادادی انرژی کشور، موجب افزایش آلودگی و صرف هزینه‌های سنگین به منظور استحصال، تولید، انتقال و توزیع انرژی شود.

انتهای پیام/68001/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول