اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 215

زمینه برق‏رسانی به متقاضیان صنعتی در سمنان فراهم آمد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان گفت: زمینه واگذاری اشتراک برق به شمار زیادی از متقاضیان صنعتی در سمنان فراهم آمد.

زمینه برق‏رسانی به متقاضیان صنعتی در سمنان فراهم آمد

حسن مسلمی امروز در حاشیه مراسم بهره‏برداری از یک پروژه مهم صنعت برق استان سمنان در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: برای اجرای طرح افزایش قدرت پست 63 به 20 کیلوولت شهرک صنعتی شرق سمنان، 36 میلیارد ریال از سوی دولت خدمتگزار سرمایه‏گذاری شده است.

مسلمی با اشاره به بهره‏برداری این طرح به دست استاندار سمنان، خواستار توجه بیشتر به ایجاد زیرساخت‏های برق‏رسانی در استان سمنان شد و از خدمات دولت احمدی‏نژاد در این زمینه در سالیان اخیر قدردانی کرد.

وی بیان داشت: بدون شک امروز بسیار مشخص و مبرهن است که سرمایه‏گذاری دولت و بخش خصوصی در صنعت برق در نهایت به سودآوری و رشد کشور می‏انجامد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان افزود: این سرمایه‏گذاری‏ها باید بر اساس نیازهای مناطق مختلف استان سمنان انجام گیرد و زیرساخت‏های برق‏رسانی در شهرستان‏ها متناسب با میزان رشد آنها فراهم آید.

مسلمی اظهار داشت: افزایش قدرت پست شهرک صنعتی شرق سمنان نیز در همین راستا انجام شده است تا بتوانیم به مشترکان فعال در این بخش به شکل بهتری خدمات‏رسانی کنیم.

وی همچنین گفت: شرکت برق منطقه‏ای سمنان به منظور ارائه خدمات برق‏رسانی به مردم، صنایع، کشاورزان و آحاد مصرف‏کنندگان در استان سمنان به شکلی مطلوب و مطمئن اعلام آمادگی می‏کند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان افزود: در ماه‏های گذشته نیز زمینه واگذاری اشتراک به شمار زیادی از متقاضیان و مشترکان جدید بخش صنعتی در استان سمنان فراهم آمده است.

انتهای پیام/2249/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول