اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شمال توزیع برق شهرستان اصفهان خبر داد

تعویض 1100 کنتور معیوب در امور شمال توزیع برق شهرستان اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیر امور شمال توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: یک هزار و 100 کنتور معیوب از ابتدای سال‌ جاری تاکنون در امور شمال تعویض شده است.

تعویض 1100 کنتور معیوب در امور شمال توزیع برق شهرستان اصفهان

سید علیرضا عریضی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به این سئوال که از ابتدای سال تاکنون چه تعداد تعویض کنتور در امور برق شمال صورت گرفته است، اظهار کرد: طی 10 ماهه گذشته نزدیک به یک‌هزار و 100 کنتور معیوب در امور شمال توزیع برق شهرستان اصفهان تعویض شده است.

وی در مورد تعداد پست‌های برق این امور افزود: این امور تعداد 735 پست زمینی و هوایی دارد که نزدیک 150 میلیون تومان برای سرویس پست‌های این امور در سال جاری تاکنون هزینه شده است.

مدیر امور شمال توزیع برق شهرستان اصفهان تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال 91 تاکنون این امور توانسته 980 روز بدون حادثه و نیز حادثه به خیر گذشته را پشت سر بگذارد.

وی در مورد میزان رضایتمندی مراجعان به این امور و ارائه خدمات گفت: طبق نظر سنجی صورت گرفته 71.130 درصد رضایت مردمی از امور شمال توزیع برق شهرستان ثبت شده است.

عریضی با بیان اینکه بودجه سال‌جاری این امور 4.6 میلیارد تومان بوده است، افزود: حدود 35 درصد از این اعتبار تاکنون برای نگهداری شبکه‌های برق امور هزینه شده است.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول