اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان مطرح کرد

گشایش 12 پروژه بزرگ برق‌رسانی در اصفهان به مناسبت دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: 12 پروژه اصلی و ده‌ها پروژه کوچک برق‌رسانی به مناسبت دهه مبارک فجر در اصفهان با اعتباری بالغ بر 86 میلیارد ریال گشایش شده و در مدار قرار می‌گیرد.

گشایش 12 پروژه بزرگ برق‌رسانی در اصفهان به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید علاقه‌مندان شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت معرفی پروژه‌های دهه فجر اظهار کرد: برق‌رسانی به دو هزار و 500 واحد مسکونی در منطقه اطشاران اصفهان، ایجاد روشنایی در خیابان آیت، بازسازی شبکه خیابان آل‌زیار، احداث شبکه فشار متوسط و ضعیف در خیابان وحید اصفهان، بازسازی و احداث شبکه در خیابان ضابط‌زاده، بازسازی شبکه در خیابان خردمند و ساخت و تجهیز 30 باب پست زمینی و هوایی در مناطق صنعتی و مسکونی شمال غرب از جمله 12 پروژه‌ اصلی شرکت توزیع برق اصفهان به مناسبت دهه فجر است.

وی ادامه داد: همچنین شرکت توزیع برق اصفهان بهینه‌سازی بخش زیادی از شبکه‌های منطقه غرب اصفهان، جابجایی تأسیسات معارض با طرح خیابان شهید خلیلی، شهید قاسمی و خیابان‌های امام خمینی (ره)، برق‌رسانی به مصلی بزرگ اصفهان، نصب 9 دستگاه کلید قطع‌کننده 20 کیلو ولت در منطقه صنعتی محمودآباد، حسین‌آباد و ایجاد روشنایی در خیابان‌های شهید شهبازی و عادل‌پور را در ایام‌الله دهه فجر در دستورکار خود دارد.

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت توزیع برق اصفهان با بیان اینکه امسال کمترین میزان شکایت و مشکلات ناشی از خرابی و فرسودگی شبکه برق وجود داشته است، خاطرنشان کرد: در تمام این پروژ‌ه‌ها تلاش شده که هر جا نیاز به بازسازی و اصلاح شبکه قدیمی هست، این کار انجام شود.

وی تصریح کرد: در راستای ارتقای خدمات شرکت توزیع شبکه برق اصفهان به مردم، امسال شاهد افتتاح سامانه سمیع با شماره تلفن 8121 هستیم که پاسخگویی و راهنمایی‌های متقاضیان به صورت غیرحضوری از طریق این سامانه انجام می‌شود

علاقه‌مندان اضافه کرد: همچنین امروز سامانه پرداخت تلفنی قبوض با شماره 1521 که مراحل آزمایشی خود را طی دو ماه پشت سر گذاشته رونمایی و آغاز به کار رسمی این سامانه نیز اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: در این سامانه، مشترک با وارد کردن شماره شناسایی قبض به مرکز محاسبات شرکت توزیع برق متصل شده و سامانه به طور خودکار مبلغ قبض را بیان و پس از دریافت تأیید شماره کارت بانکی را درخواست می‌کند.

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت توزیع برق اصفهان تأکید کرد: زمانی که مشترک یک بار با این شماره تماس بگیرد، شماره وی در در سیستم ذخیره شده و در دفعات بعدی تماس دیگر، نیاز به وارد کردن کد شناسایی و شماره کارت نیست و تنها تأیید پرداخت و وارد کردن کد کارت کافی است.

وی ابراز داشت: در صورتی که به دلیل جابه‌جایی فرد دیگری از همین شماره تماس بگیرد، سامانه با توجه به کد کارت جدید شماره را به نام فرد جدید ذخیره می‌کند، ضمن اینکه پیش از ذخیره، شماره تأیید این موضوع که آیا مایل است شماره کارت وی برای دفعات بعدی ذخیره شود، از فرد گرفته می‌شود.

*‌ بهره‌برداری از تمام پروژه‌های شرکت توزیع برق اصفهان با وجود تحریم‌ها

علاقه‌مندان تصریح کرد: با توجه به شرایط خاصی که مجموعه صنعت برق کشور با آن روبروست و با وجود مشکلات تحریم و افزایش قیمت‌ها، شرکت توزیع برق اصفهان تا به حال پروژه‌های خود را دنبال کرده و یکایک آنها را به مرحله بهره‌برداری رسانده است.

وی اضافه کرد: در این راستا، امسال در ارزیابی مجموعه 40 شرکت توزیع برق در جشنواره شهید رجایی در حوزه منابع انسانی، موفق به کسب رتبه نخست شدیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر در کل کشور 28 میلیون مشترک برق وجود دارد، اظهار کرد: شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با نزدیک به یک میلیون مشترک در حدود 3.5 درصد از مشترکان ایرانی را برق‌رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه دو شرکت توزیع برق در اصفهان وجود دارد، گفت: شرکت توزیع برق اصفهان در محدوده فرمانداری اصفهان و شرق استان فعالیت می‌کند، اما شرکت توزیع برق استان اصفهان که مرکز آن در خیابان شریعتی قرار دارد به جز محدوده فرمانداری اصفهان، فرمانداری‌های سایر نواحی استان را نیز در زیرمجموعه خود دارد.

علاقه‌مندان افزود:  با توجه به زحمات گسترده همکاران در طی سال‌های اخیر، شرکت توزیع اصفهان در ارتباط با کاهش تلفات، جزو سه شرکت برتر ایران است که با 8.6 درصد تلفات، کمترین میزان تلفات را در میان شرکت‌های توزیع برق دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم اصفهان به لحاظ فرهنگ‌های دینی و ارزش‌های دینی بسیار معتقدند، کمترین میزان برق غیرمجاز را در سطح کشور داشتیم.

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت توزیع برق اصفهان با اشاره به راه‌اندازی سامانه 121 در سطح کشور گفت: این سامانه هم‌اکنون در اصفهان راه‌اندازی شده و به زودی به منظور خدمت‌رسانی خدمات برق در کل ایران افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین سامانه 1521 به زودی در تمام ایران برای پرداخت غیرحضوری قبوض در نظر گرفته می‌شود، اما اصفهان جزو نخستین شهرهایی است که این سامانه در آن افتتاح شد.

علاقه‌مندان در پایان ابراز داشت: اصفهان نخستین شهری است که سامانه 1821 (مرکز سمیع) برای مراجعه یا پاسخگویی غیر حضوری در آن راه‌اندازی شده است و به زودی وزارت نیرو را برای دیگر شرکت‌ها نیز اجرایی می‌کند.

انتهای پیام/63008/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول