اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر یاردهای شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی خرمشهر:

حجم تردد شناورها شرکت تاسیسات دریایی را به بندر شبیه کرده است

خبرگزاری فارس: مدیر یاردهای شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی خرمشهر گفت: حجم تردد شناورها در این شرکت آن‌ را به بندر شبیه کرده است.

حجم تردد شناورها شرکت تاسیسات دریایی را به بندر شبیه کرده است

حسین بدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر در زمینه تردد شناورها در آن است.

وی افزود: می‌توان گفت این شرکت به واسطه حجم فعالیت‌ها و تردد شناورها در آن به یک بندر شبیه است و تعداد زیادی شناور در محیط این شرکت در حال تردد هستند.

مدیر یاردهای شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی خرمشهر ادامه داد: شرکت تاسیسات دریایی همچنین دارای اسکله‌ها و شناورهای مختلف است که روزانه در حال ورود و خروج برای بارگیری هستند.

وی تصریح کرد: به فاصله هر چند روز یک بارج حامل لوله که 300 تا 400 لوله در آن قرار دارد برای نصب در دریا و عملیات لوله گذاری در فازهای مختلف به دریا ارسال می‌شود.

بدوی اضافه کرد: در این راستا افراد و بسیاری با تلاش و کوشش شبانه‌روزی اقدامات مربوط به هماهنگی‌ها را انجام می‌دهند.

* پیشرفت مناسب روند اجرای کارها

مدیر یاردهای شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی خرمشهر در ادامه‌ خاطرنشان‌ کرد: وضعیت کنونی پیشرفت کارها با توجه به سختی‌هایی که در نفس عمل وجود دارد رضایت‌بخش بوده است و سعی کردیم با تلاش مضاعف بر مشکلات فائق شویم.

وی همچنین عنوان کرد: ما به توان و دانش خودمان متکی هستیم و امیدواریم با توکل و یاری خدا بتوانیم ماموریت خود را در زمینه ساخت تجهیزات فراساحلی با موفقیت به انجام برسانیم.

بدوی بیان داشت: روند کار در این شرکت بسیار وسیع بوده و باعث افتخار است که در این منطقه چنین ظرفیتی ایجاد شده است.

وی در پایان گفت: نکته مهم این است که همه کار توسط نیروهای ایرانی و فراتر از آن نیروهای آبادان و خرمشهر در حال انجام است.

انتهای پیام/72008/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول