اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد خبر داد

تخلیه بیش از 3 میلیون بار در بندر امیرآباد

خبرگزاری فارس: مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد از تخلیه بیش از 3 میلیون و 100 هزار تن بار در سال‌جاری در بندر امیرآباد خبر داد.

تخلیه بیش از 3 میلیون بار در بندر امیرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد، سید علی نعیمی به مناسبت روز "انقلاب اسلامی، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی" از ثبت رکورد تخلیه و بارگیری بیش از 3 میلیون و 100 هزار تن این بندر در سال جاری خبر داد.

وی افزود: این بندر با استفاده از مجهزترین تجهیزات دریایی، بندری، مخابراتی و بهره‌گیری از زیرساخت‌های ایجاد شده به منطقه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی مرتبط با بخش‌های صنعتی و تجاری تبدیل شده است.

وی بیان داشت: در سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افتخار داریم که تنها بندر ایجاد شده در دوران حکومت اسلامی توانسته با تلاش شبانه‌روزی کارکنان و حمایت‌های مسئولان به رکوردهای کم نظیری در زمینه تخلیه و بارگیری کالا دست یابد.

نعیمی با اشاره به کسب رکوردهای تخلیه و بارگیری و صادرات کالا، به رتبه بندر در جشنواره شهید رجایی نیز ادامه داد: با استعانت از الطاف الهی و بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری توانستیم به عنوان یکی از 10 دستگاه اجرایی برتر استان مازندران، یادمان مناسبی برای این انقلاب و دستاوردهای دوران حکومت الهی جمهوری اسلامی باشیم.

وی ابراز داشت: بندر امیرآباد به عنوان بزرگ‌ترین بندر حاشیه دریای خزر در سال 1387 توسط ریاست جمهور افتتاح شد و تاکنون توانسته به عنوان بندر پیشرو و نسل سوم به یکی از مراکز مهم جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در استان مازندران تبدیل شود.

انتهای پیام/2296/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول