اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و مردم

افتتاح جشنواره فیلم رشد در بندر کنگان

خبرگزاری فارس: جشنواره فیلم رشد با حضور مردم و مسئولان در بندر کنگان افتتاح شد.

افتتاح جشنواره فیلم رشد در بندر کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، رئیس آموزش و پرورش کنگان عصر امروز در مراسم افتتاحیه چهل و دومین جشنواره فیلم رشد در سالن فرهنگی شهید احمد بشی در کنگان اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره ایام غرورآفرین دهه فجر امری لازم در شرایط کنونی است.

عباس شریف افزود: نسل جوان و نوجوان باید با افتخارات نظام آشنا شود و باید خاطرات ایام انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنیم.

وی اضافه کرد: هدف از جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، ایجاد نوآوری، خلاقیت، بالابردن سطح کیفی فیلم‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی و اجتماعی است.

رئیس آموزش و پرورش کنگان ضمن تقدیر از حضور میهمانان، جشنواره فیلم رشد را مکانی برای ایجاد خلاقیت و نوآوری در تولید فیلم‌های آموزشی ذکر کرد و اذعان داشت: ایجاد فرصت و انگیزه برای کارگردانان، نویسندگان و هنرمندان در توسعه آموزش و فرهنگ مدارس از اهداف برگزاری این جشنواره است.

شریف بیان کرد: این جشنواره حاصل تلاش بزرگانی است که وظیفه آموزش و پرورش را به دوش کشیده‌اند و تلاش کرده‌اند با هنر و ایجاد تصویر این آموزش را برای دانش‌آموزان شیرین‌تر کنند.

برپایی جشنواره به مدت یک هفته در کنگان

بر اساس این گزارش، چهل و دومین جشنواره فیلم رشد در مرحله شهرستانی با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش پرورش استان بوشهر، نماینده وزارت آموزش و پرورش، فرماندار و جمعی از مسؤلین ادارات و جمعی از دانش‌آموزان و فرهنگیان در سالن فرهنگی تربیتی شهید احمدبشی کنگان افتتاح شد.

در این مراسم گروه سرود آموزشگاه استثنایی امید، آموزشگاه قدس، گروه تواشیح قرآن آموزشگاه شهید محمدی با اجراهای بسیار زیبای خود محفل را مزین کردند.

در این آیین همچنین فیلم‌های جشنواره رشد نیز برای دانش‌آموزان و مسئولان نمایش داده شد.

این جشنواره از روز شنبه 14 بهمن به مدت یک هفته با نمایش فیلم‌های آموزشی در مدارس ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2451/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول