اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار10.8 میلیارد ریال محقق می‌شود

بهره‌برداری از 45 پروژه در بخش مرکزی بندرعباس

خبرگزاری فارس: نماینده عالی دولت در بخش مرکزی بندرعباس از بهره‌برداری از 45 پروژه عمرانی طی دهه فجر در این بخش خبر داد.

بهره‌برداری از 45 پروژه در بخش مرکزی بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس اسماعیل موحدی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خدمت به مردم از مهم‌ترین رویکردهای دولت است و روند خدمت رسانی در دولت‌های نهم و دهم شتاب و کیفیت بسیار مطلوبی به خود گرفته است، اظهار داشت: بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام و جدید بر اساس نیاز و اولویت مناطق مختلف بخش به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه دهه فجر یادآور رشادت‌ها و بیداری ملت ایران است گفت: در بهمن سال 57 ملت رشید ایران به رهبری امام خمینی (ره )، توانست بساط حکومت دست نشانده غرب و رژیم ستمشاهی را برچیند و امروز دهه مبارک فجر فرصتی ارزشمند برای مرور وقایع و قیاس خدمات قبل و بعد از پیروزی انقلاب در ایران است.

نماینده عالی دولت در بخش مرکزی بندرعباس، با بیان اینکه از مجموع پروژه‌های بخش مرکزی 12 پروژه در دهستان ایسین، 14 پروژه در دهستان تازیان، هشت پروژه در دهستان گچین، شش پروژه در دهستان سیاهو و پنج پروژه در دهستان سرخون مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، افزود: در دهه فجر امسال 45 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 800 میلیون تومان در بخش مرکزی بندرعباس مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

موحدی‌نژاد پشتیبانی از ولایت فقیه را رمز موفقیت و سربلندی دانست و گفت: ملت هوشیار و ولایتمدار ایران با روحیه شهادت طلبی خود استکبار جهانی را ناامید ساخته است.

وی در پایان مردم را به شرکت گسترده در آیین‌های دهه مبارک فجر، جشن‌های انقلاب و شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت کرد.

انتهای پیام/88007/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول