اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

دشمنان انقلاب 34 سال به دنبال بحران‌آفرینی بودند

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دشمن طی 34 سال گذشته به دنبال بحران‌آفرینی بوده، اما قدرت ولایت و رهبری توانست تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی کند.

دشمنان انقلاب 34 سال به دنبال بحران‌آفرینی بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام علی توکلی ظهر امروز در جمع پرشور راهپیمایان کوهبنان در حرم مطهر امامزاده سلیمانشاه اظهار داشت: انقلاب اسلامی از ابتدا بر دو رکن اساسی اسلام، ولایت و رهبری و همچنین وحدت و حضور مردم شکل گرفت و اگر طی 34 سال گذشته این دو رکن نبود، انقلاب اسلامی از بین رفته بود.

وی افزود: دشمن از ابتدا به دنبال مخدوش کردن یکی از این دو تا بود که اگر امام را از ملت می‌گرفت، انقلاب بدون امام ماهیت نداشت و صادر نمی‌شد، لذا دشمن تلاش کرد که وحدت مردم را بشکند و حضور مردم در صحنه را کمرنگ کند، زیرا دشمن به این نتیجه رسید، شخص و شخصیت امام(ره) قابل گرفتن نیست.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ابراز داشت: اینجا بود که دشمن با ترفندهای مختلف وارد شد و روزگاری این شعار را سر داد که اسلام توان چرخش زندگی مردم را ندارد تا مردم باور کنند و دم از اسلام نزنند که باز هم موفق نشد، اسلامیت را از نظام بگیرد، لذا طی 34 سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود ولایت و رهبری، وحدت و حضور پرشور و به‌موقع مردم در صحنه توانست در مقابل تمام قدرت‌ها بایستد.

وی تأکید کرد: دشمن طی 34 سال گذشته به دنبال بحران‌آفرینی بوده و روزگاری با تحمیل جنگ، نفوذ در برخی از ادوار مجلس، مقابله با پیشرفت ایران در بحث انرژی هسته‌ای و فتنه 88 به دنبال ناامید کردن و یأس مردم بود و در فتنه 88 با هدف به هم زدن وحدت عمومی و نفی کردن جایگاه ولایت فقیه حرکت کرد، اما زهی خیال باطل که قدرت ولایت و رهبری توانست تمام توطئه‌ها و نقشه‌های آنان را نقش بر آب کند.

توکلی گفت: اگر ولی فقیه نبود، هیچ مقام رسمی در کشور توان مدیریت بحران ایجاد شده و خنثی کردن فتنه 88 را نداشت و ما امروز در بحث انرژی هسته‌ای این همه پیشرفت و این همه جایگاه نداشتیم.

وی ادامه داد: نقش ولی فقیه و حضور مردم سبب شد که انقلاب اسلامی به جهان صادر شود و امروز دشمنان سر تعظیم در مقابل کشور ما فرود بیاورند و در بحران سوریه، عراق، افغانستان و ... از ایران کمک بگیرند که این نتیجه و میوه انقلاب است که در سایه ولایت و رهبری، حضور پررنگ مردم، خون شهدا و صبر خانواده شهدا، آزادگان و ایثارگران به وجود آمده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان داشت: تمام عزت و افتخار ایران اسلامی مرهون ولی فقیه است که به خوبی کشتی انقلاب را هدایت کرده، لذا دشمن امروز با تمام قدرت به دنبال‌ گرفتن و کمرنگ کردن جایگاه ولایت است، اما مردم با وجود تمام مشکلات به ارزش و اهمیت این جایگاه پی برده‌اند.

وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی طی 34 سال گذشته فراز و نشیب‌ها و ریزش‌هایی داشته که در این راستا خیلی‌ها مردود شدند و خیلی‌ها نمره قبولی گرفتند، اینجاست که به تعبیر روایت می‌رسیم که در بحران‌ها و سختی‌ها افراد شناخته می‌شوند.

توکلی به روایتی از رسول گرامی اسلام اشاره کرد و بیان داشت: عاقل‌ترین مردم کسی است که خدا و همچنین دشمن را بشناسد و در مقابل او موضع‌گیری کند، پس باید با بصیرت و صبر حرکت کنیم که عدم وجود این دو سبب انحراف افراد می‌شود به گونه‌ای که در جنگ جمل شاهد این واقعیت بوده‌ایم.

وی تأکید کرد: با توجه به تبلیغات رسانه‌های غربی، ماهواره‌ها و تجزیه و تحلیل داخلی و خارجی و همچنین فشارهای زیاد تبلیغاتی حضور مردم در صحنه راهپیمایی 22 بهمن  پررنگ‌تر شده، زیرا مردم به این نتیجه رسیده‌اند، چیزی که کشور و خود آنها را طی دوران گذشته حفظ کرده، اسلام، انقلاب و رهبری بوده است، لذا مردم لحظه‌ای از خط ولایت و رهبری جدا نمی‌شوند تا شاهد صدور انقلاب به تمام جهان باشند.

انتهای پیام/80012/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول