اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

عشایر بویراحمد تا پای جان از انقلاب و نظام دفاع می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شهرستان بویراحمد و عشایر غیور این خطه نشان داده‌اند که تا آخرین قطره خون مدافع نظام و ارزش‌های انقلاب هستند.

عشایر بویراحمد تا پای جان از انقلاب و نظام دفاع می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در جمع گسترده تظاهرات کنندگان و راهپیمایان 22 بهمن شهر یاسوج اظهار کرد: تاریخ سراسر غیرت و شجاعت مردم بویراحمد نشان داده که به جز اسلام و قرآن دغدغه هیچ چیز دیگری را ندارند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این مردم در همه دوران‌ها از جنگ‌های پیش از انقلاب همچنین هشت سال دفاع مقدس نشان داده‌اند که برای حفظ و حاکمیت اسلام جان و خون می‌هند.

زارعی در ادامه با بیان اینکه هدف اصلی همه حرکت‌های مسلحانه مردم بویراحمد در پیش از انقلاب برای مبارزه با رژیم ستمشاهی بوده است، گفت: افتخار عشایر این شهرستان به مقابله با رژیم منحوس پهلوی پدر و پسر است و این رشادت‌ها برای همیشه تاریخ در کارنامه آن‌ها ثبت شده است.

نماینده اصولگرای مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی حضور این مردم و به خصوص عشایر در هشت سال دفاع مقدس را برهه‌ای دیگر برای افتخارآفرینی آن‌ها در عرصه دفاع از اسلام دانست و افزود: کارنامه درخشان مردم این خطه در دوره دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست.

زارعی حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب از جمله مناسبت‌های گوناگون را یکی دیگر از صحنه‌ها و جلوه‌های زیبای حضور این مردم دانست و گفت: به گزاف نگفته‌ایم اگر ادعا کنیم در عرصه حضور در صحنه‌ها مردم این استان و به خصوص شهرستان بویراحمد یکه‌تاز میدان در کشور بوده‌اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: به همین دلیل مسئولان باید شاکر وجود چنین مردمی در صحنه باشند چرا که اگر این حضور نباشد سنگر اول در برابر دشمن خالی می‌شود.

وی حضور امروز مردم بویراحمد در راهپیمایی 22 بهمن را حماسی ارزیابی کرد و گفت: هر سال که می‌گذرد مردم هوشمندانه و با بصیرت و با همه توان در عرصه حمایت از نظام حضور دارند.

انتهای پیام/2571/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول