اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه روحانیت مبارز:

ملت ایران اسلامی وامدار امام خمینی (ره) هستند

خبرگزاری فارس: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی وامدار امام خمینی (ره) هستند بنابراین باید برای زنده نگه داشتن افکار ایشان تلاش کنند.

ملت ایران اسلامی وامدار امام خمینی (ره) هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام جعفر جوادی‌شجونی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت 22 بهمن که در میدان انقلاب ارومیه برپا شد ضمن اینکه فرا رسیدن این روز بزرگ را تبریک گفت، اظهار داشت: ملت ایران اسلامی به دلیل تاسیس حکومت دینی در این کشور در برابر بنیانگذار کبیر انقلاب احساس مسئولیت می‌کنند و در این ارتباط خداوند را شاکر هستند چرا که شکر نکردن نسبت به نعمت موجب از دست رفتن آن می‌شود.

وی افزود: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری برای رشد و اعتلای ایران اسلامی به صورت روزافزون تلاش کرده و از برهه‌های حساس سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشورمان را به سلامت عبور داده‌اند بنابراین ملت ایران اسلامی باید در راستای صیانت از ارزش‌های انقلاب و شهدا گام برداشته برای تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهداء کمر همت ببندند.

این مسئول با بیان اینکه حکومت کشور ما به معنای واقعی مردمی بوده و مؤسس آن اقشار مختلف جامعه هستند، بیان داشت: ملت ما در سال 1357 با اراده و خواست قلبی خود مقدمات ورود امام خمینی (ره) را به کشور فراهم کردند و عاشقانه برای استقبال از این پیر فرزانه شتافتند در حالی که سردمداران رژیم پهلوی را کشورهای بیگانه به قدرت رساندند تا منافع مادی و سیاسی آنها را در خاک ایران تامین و تضمین کنند.

دبیرکل جامعه وعاظ کشور زمین‌خواری را یکی از ظلم‌های فراموش‌نشدنی سران رژیم پهلوی عنوان کرد و گفت: رضاخان و محمدرضا شاه پهلوی نه‌تنها برای سعادت ملت و پیشرفت کشور هیچ‌گونه طرح و برنامه‌ای پیاده نمی‌کردند بلکه اندوخته ناچیز آنها را نیز به یغما می‌بردند و تسلط کامل و بدون هیچ‌گونه محدودیتی را بر ملت ایران، اموال و هستی آنها اعمال می‌کردند.

جوادی‌شجونی وحدت و یکپارچگی ملت ایران را در دهه چهارم انقلاب مورد تاکید قرار داد و اذعان داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی رسیدن انقلاب تاکنون ترفندهای زیادی به کار بسته‌اند تا به نظام اسلامی لطمه زده و مردم را مأیوس کنند، ولی هیچ‌گاه به این هدف شوم خود نرسیده و نخواهند رسید؛ زیرا انقلاب هر سال پویاتر و استوارتر از سال‌های قبل به حرکت رو به ‌رشد خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/61002/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول