اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی اعلام کرد

باسوادی 782 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: 782 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی در سال جاری باسواد شده‌اند.

باسوادی 782 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ظهر امروز جلال حسین‌زاده در مراسم تجلیل از سوادآموزان تحت کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: ما در کمیته امداد امام خمینی (ره) به این نتیجه رسیدیم که تنها با پرداخت مستمری به مددجویان مسائل و مشکلات خانواده‌ها و فقر آنان از بین نمی‌رود.

وی با اشاره به تلاش کمیته امداد امام خمینی (ره) برای توانمندسازی مددجویان، تصریح کرد: ما باید برای رسیدن به این هدف ابتدا شرایط را مساعد کنیم و اولین گام در این راستا آموزش مددجویان است.

حسین‌زاده به خودکفایی 5 هزار و 500 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی در سال جاری اشاره کرد و متذکر شد: امروز با تغییر در سیاست‌گذاری‌ها و در اولویت قرار دادن توانمندی افراد نه تنها هیچ‌یک از افراد متقاضی مددجویی در این کمیته در انتظار نوبت نیستند بلکه کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی آمادگی زیر پوشش قرار دادن افراد نیازمند را دارد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی افزود: برای افزایش سطح آگاهی و تغییر نگرش مددجویان کمیته امداد امام بیش از 150 نفر در مقطع کارشناسی و در رشته‌های روان‌شناسی، مشاور خانواده و امور تربیتی به صورت پروژه‌ای در این کمیته همکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه در سال جاری 782 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی طی تفاهم‌نامه‌ منعقد شده با اداره کل آموزش و پرورش استان باسواد شده‌اند، خاطر نشان کرد: یک هزار و 215 مددجو کمیته امداد امام خمینی (ره) بی‌سواد و کم‌سواد در آینده نزدیک باسواد می‌شوند.

انتهای پیام/61010/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول