اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران:

راه و هدف امام خمینی همچنان مشعلی فروزنده است

خبرگزاری فارس: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با صدور بیانیه‌ای آحاد ملت را به شرکت پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

راه و هدف امام خمینی همچنان مشعلی فروزنده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران آمده است: دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی ایران هر ساله یادآور تولد حماسه‌ای است که خود برگرفته از قیام سراسر نور نبی اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) در ستیز با ظلمات و انتشار نور در عالم و آدم بوده است. درسی که حدود هزار و چهارصد سال مرور شد و عقیده‌‌های محکم و ایمانی راسخ در قلوب ساخت و به یکباره کاخ ظلم و جور را فرو ریخت.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: ایمان به اتحاد مؤمنین در انجام وظایف دینی، نتیجه‌ای جز پیروزی و ظفر نخواهد داشت. چه بسیار اهریمنان که کوشیدند تا بنای سست طاغوت و طاغوتیان به هیمنه‌ای ظاهری استوار بماند تا شاید رعبی هراس انگیز در دل‌های پولادین مردم دین مدار و بیدار ایران اسلامی ایجاد کند. اما خود خوب می‌دانند که  دل‌های خدایی، جز او نمی‌بینند و جز ندای یاران او نمی‌شنوند.

در بخش دیگری از این بیانیه اضافه شده است: خیزش خیل عظیم بیدار دلان از سال 1342 تا پیروزی انقلاب و تا اکنون و آینده راهی را پیموده و خواهد رفت که صراط مستقیم خدا و مردان الهی است. تبعیت و حمایت آنان از ولی امر خویش در زمان بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(قدس سره) انقلاب را ثابت کرد و در حال حاضر با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در راه صدور نهضت عظیم الهی و بیداری اسلامی به اقصی نقاط عالم گام بر می‌دارد.

در این بیانیه تاکید شده است: صدور انقلاب امام خمینی (قدس سره) با همه ابعاد فکری و عقیدتی آن و بروز و ظهور جنبه‌های مادی و معنوی بر گرفته از آن تفکرات ارزشمند، فریضه‌ای است که هر انسان آزاده‌ای بر نشر و توسعه و انجام آن مقید است. بی شک هم چنان که مقام عظمای ولایت فرمودند «راه امام خمینی راه ما، هدف او هدف ما و رهنمود او مشعل فروزنده ماست» و در هیچ زمان و هیچ مکانی به نغمه‌های نفاق گونه دشمنان خارجی و عناصر خود فروخته داخلی آنان توجهی  نخواهیم کرد.

در این بیانیه اضافه شده است: ما ملت بیدار ولایت فقیه هستیم و به تاسی از هزاران شهید گلگون کفن قبل و بعد از پیروزی انقلاب با جان و مال خویش حافظ این حرکت عظیم بشری و امانت پاک الهی خواهیم بود حرکتی که با ایجاد باور قوی «ما می‌توانیم» دستاوردهایی را در عرصه‌های گوناگون علمی پدید آورد که چشم بدخواهان را کور و دل دوستان را به افق‌های آینده روشن‌تر و امیدوارتر کرد. مدیران، اساتید و طلاب مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور ضمن بیعت مجدد با ولی فقیه فرزانه خویش به پاس تقدیر از عنایات الهی در حفظ و تداوم این انقلاب عزیز، همگان را به شرکت در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن دعوت می‌کند.

انتهای پیام/2258/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول