اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 284

آغاز عملیات اجرایی بلوار امام خمینی (ره) شهر فرون‌آباد

خبرگزاری فارس: عملیات اجرایی بلوار امام خمینی (ره) شهر فرون‌آباد با تلاش شهرداری این شهر آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی بلوار امام خمینی (ره) شهر فرون‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش و همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به همت شهرداری فرون‌آباد و به منظور تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه عملیات اجرایی بلوار 35 متری امام خمینی (ره) آغاز شده است.

شهردار فرون‌آباد در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توافقات انجام شده با مالکات اراضی واقع شده در طرح عملیات رفوژ وسط این بلوار با عرض پنج متر آغاز شده است.

علی بند علیان افزود: شهرداری فرون آباد تلاش دارد تا با استفاده از امکانات موجود نسبت به اتمام هرچه سریع‌تر عملیات جدول‌گذاری و زیرسازی و آماده‌سازی نهایی مسیر مذکور اقدام کند تا شاهد تسهیل در امر تردد شهروندان، وسایل نقلیه و ایجاد حلقه‌های ارتباطی مناسب بین معابر و مسیرهای اصلی و فرعی شهر باشیم.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از همکاری و مشارکت شهروندانی که املاک آنها در مسیر مذکور قرار گرفته بود، تصریح کرد: امیدواریم همواره در سایه همدلی و همراهی شهروندان شاهد تحولاتی جدید در عرصه خدمات رسانی به همشهریان عزیز باشیم.

شهردار فرون‌آباد در پایان خاطرنشان کرد: چندین پروژه دیگر نیز همزمان با اجرای پروژه در دست اقدام داریم که امید می‌رود به‌زودی شاهد اتمام و افتتاح پروژه باشیم.

انتهای پیام/2462/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول