اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان:

عزت‌ و سرافرازی‌ ایران مدیون امام خمینی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کوهبنان گفت: عزت‌، سرافرازی‌، سربلندی و پیشرفت خود را مدیون حضرت امام خمینی هستیم.

عزت‌ و سرافرازی‌ ایران مدیون امام خمینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان حجت‌الاسلام ‌عباس صالح‌نیا ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهید باهنر و علی‌بن‌ابیطالب(ع) کوهبنان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر یادآور روزهایی است که انقلاب شکوهمند ملت ایران لحظه به لحظه به پیروزی خود نزدیک می‌شد و می‌رفت که ظلمت و تاریکی جای خود را به روشنایی و امید بدهد.

وی ابراز داشت: پس از فرار شاه‌ و بازگشت حضرت امام خمینی به میهن ایران اسلامی، ملت وفادار و پیرو خط ولایت و رهبری چون امام راحل را در جمع خود دیدند به مبارزات خود علیه حکومت شاه و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی دل‌گرم‌تر شدند، لذا تا سرنگونی حکومت 2500 ساله‌ شاهنشاهی از پای ننشستند. 

صالح‌نیا افزود: در اوج انقلاب مردم ایران با توجه به افکار و سلیقه‌های مختلف یک شعار را می‌دادند، آن هم نه شرقی‌، نه غربی‌، جمهوری اسلامی بود.  

وی بیان داشت: امروز حضرت امام خمینی(ره) در بین ما نیست، اما ما عزت‌، سرافرازی‌، سربلندی و پیشرفت خود را که بدان افتخار می‌کنیم، مرهون و مدیون رهنمودها‌‌ی حضرت امام خمینی(ره) هستیم.

صالح‌نیا عنوان کرد: امروز شخصیت امام راحل در میان ما وجود دارد، همان تفکر‌، اندیشه‌ها‌، آرمان‌ها و راه امام است که ما را به سرمنزل مقصود برساند، لذا راه امام همان راه اسلام‌، قرآن‌، عزت و شرافت یک ملت است. 

وی گفت‌: اندیشه حضرت امام(‌ره) حاکمیت اسلام بود که در حال حاضر در بسیاری از کشورها از جمله مصر‌، لیبی‌، تونس‌، بحرین‌، یمن و ..‌. مردم با استناد و الگو‌برداری از تفکرات و اندیشه‌های حضرت امام(‌ره) انقلاب کردند تا راه و تفکر امام را در جامعه‌ خود جامه عمل بپوشانند. 

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: امروز شخصیت حضرت امام(‌ره) را در وجود مقام معظم رهبری شاهدیم به گونه‌ای که تفکر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب‌، اندیشه‌ها، نصایح‌، فرمایشات و رهنمودهای وی همان تفکرات حضرت امام است.

وی‌ افزود‌: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری‌های خردمندانه و پیامبر‌گونه‌ امام راحل و مقام معظم رهبری همچنین تلاش دانش‌آموزان و دانشجویان، پیشرفت‌های حیرت‌انگیزی در مسابقات علمی جهان کسب کرده‌ایم به گونه‌ای که امروز دانشمندان و دانشجویان در زمینه‌های هوا فضا‌، فرستادن ماهواره‌، پزشکی‌، تولید دارو در خاور میانه رتبه برتر را داریم، پس شما باید با تمام وجود درس بخوانید.

امام جمعه کوهبنان خاطرنشان کرد: به منظور تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند حضرت امام(‌ره) و مقام معظم رهبری با حضور گسترده خود در مراسم یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر دست رد بر سینه دشمنان و بد‌خواهان نظام می‌زنیم.

انتهای پیام/80012/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول