اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

امام خمینی (ره) روح ایثار را در جوانان تقویت کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار راور گفت: امام (ره) به جوانان قدرت و اهمیت ویژه‌ای بخشید و روح ایمان و ایثار را در آنان تقویت کرد و جوانان با همت و همدلی و اتحاد خود پا به صحنه گذاشتند و انقلاب را به پیروزی رساندند.

امام خمینی (ره) روح ایثار را در جوانان تقویت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی صبح امروز در جمع کارکنان نظامی و انتظامی این شهرستان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل (ره) اظهار داشت: انقلاب در گرو اخلاص و توکل به خدا و با اتحاد و همدلی مردم تحت فرمان و تدابیر معمار کبیر انقلاب و با پیروی از رهنمودهای ایشان به وجود آمده است و امروز این کشور حرف اول قدرت را در خاورمیانه و جهان می‌زند.

وی افزود: امام (ره) به جوانان قدرت و اهمیت ویژه‌ای بخشید و روح ایمان و ایثار را در آنان تقویت کرد و جوانان با همت و همدلی و اتحاد خود پا به صحنه گذاشتند و انقلاب را به پیروزی رساندند و امروز با وجود تحریم‌ها، پیشرفت بیشتری در علوم و فناوری داشته و قدرت دفاعی و علمی کشور به اوج خود رسیده است.

شریفی بیان داشت: توطئه‌های دشمن همیشه وجود داشته و باید در مقابل آنان هوشیار بود و رمز موفقیت و گذراندن این مشکلات و تحریم‌ها همدلی و اتحاد ملت در پرتو اطاعت از فرامین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب است.

وی تصریح کرد: پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنان و در رأس آنان استکبار جهانی دستشان از چپاول و غارت اموال این کشور کوتاه شد.

شریفی عنوان کرد: لذا دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بر آمدند و هر روز از طریقی قصد ضربه زدن به انقلاب را داشتند که به لطف خداوند و رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تمام مکر و حیله آنان در 33 سال گذشته نقش بر آب شده است.

فرماندار راور تصریح کرد: دشمن در آخرین حربه خود با افزایش تحریم‌ها قصد ضربه‌زدن بیشتر به انقلاب اسلامی را دارد که با درایت رهبر متفکر و فرزانه انقلاب بحث اقتصاد مقاومتی مطرح شد و باز هم مکر و شیطنت دشمن به خودشان باز می‌گردد و عزت و سربلندی ایران اسلامی در جهان بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/80012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول