اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر

آزمایشگاه آموزشکده فنی امام‌خمینی (ره) آباده افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار آباده، شورای اسلامی، شهردار و جمعی از رؤسای ادارات، ساختمان تجهیز شده آزمایشگاه آموزشکده فنی امام خمینی (ره) آباده افتتاح شد.

آزمایشگاه آموزشکده فنی امام‌خمینی (ره) آباده افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری آباده، در این مراسم محمد جواد عسکری فرماندار شهرستان آباده با تبریک ایام پرفروغ دهه فجر انقلاب اسلامی به بیان دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخت و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگترین انقلاب قرن، تحول و تغییرات بسیاری با خود به همراه داشت.

در ادامه محمد عسکریان مدیریت آموزشکده فنی امام خمینی با بیان این که یک‌هزار دانشجو در رشته‌های برق صنعتی، ساخت و تولید، صنایع فلزی، ساختمان، کامپیوتر و حسابداری در حال تحصیل هستند، به تشریح مشخصات پروژه آزمایشگاه پرداخت.

در پایان آزمایشگاه این آموزشکده با زیربنای 180 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 60 میلیون تومان برای آزمایش موضوعات فیزیک، مقاومت مصالح و اندازه‌گیری دقیق افتتاح شد.

انتهای پیام/2448/ق/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول