اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

درک 3 مولفه انقلاب، اسلام و امام لازمه حضور در مسیر انقلاب

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به حضور در مسیر انقلاب اسلامی ایران گفت: درک 3 مولفه انقلاب، اسلام و امام لازمه حضور در مسیر انقلاب است.

درک 3 مولفه انقلاب، اسلام و امام لازمه حضور در مسیر انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد شامگاه امروز در مراسم تجلیل از خانواده‏های شهدای انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: درک درست از مولفه‏های اصلی انقلاب اسلامی ایران ضروری است.

وی توجه به درک درست از اسلام ناب محمدی را مورد تاکید قرار داد و افزود: شناخت درست ماهیت اسلام برای مردم و مسئولان حائز اهمیت است.

 

*حرکت در مسیر اسلام باید به شکل اصولی و مناسبی صورت گیرد

وی اهمیت شناخت انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و افزود: شناخت اصولی از ماهیت انقلاب اسلامی ایران برای حرکت در راستای آرمان‏های انقلاب بسیار مهم است.

 

*حرکت در مسیر انقلاب اسلامی بدون درک شخصیت امام امکان‌پذیر نیست

رئوفی‏نژاد شناخت شخصیت امام خمینی(ره) را دارای اهمیت عنوان کرد و اظهار داشت: حرکت در مسیر انقلاب اسلامی بدون درک شناخت شخصیت امام امکان‌پذیر نیست.

*انحراف شخصیت‏های سیاسی کشور از مسیر انقلاب به دلیل عدم درک مولفه‏ها

وی خروج شخصیت‏های سیاسی کشور از راه اصلی انقلاب اسلامی ایران را مورد اهمیت قرار داد و یادآور شد: انحراف شخصیت‏های سیاسی کشور از مسیر انقلاب به دلیل عدم درک از مولفه‏های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رئوفی‏نژاد شهدای انقلاب اسلامی را خط‌شکنان نظام اسلامی معرفی کرد و ادامه داد: شهدای دوران انقلاب خط را برای استقرار و ادامه نظام اسلامی شکستند و همه مردم و مسئولان مدیون این شهدا هستند.

استاندار زنجان نقش شهیدان دوران انقلاب را بسیار پررنگ توصیف کرد و افزود: فراهم شدن شرایط و تسهیل در برقراری قوانین الهی در کشور ایران مدیون خون شهدای دوران انقلاب است.

 

*شهدای دوران انقلاب اسلامی در اوج قله انقلاب هستند

وی با توصیف جایگاه شهدای دوران انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: شهدای دوران انقلاب اسلامی در اوج قله انقلاب هستند.

رئوفی‏نژاد با تجلیل از خانواده شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تربیت جوانان انقلابی در دامان مادران پاک‏‏دامن انجام شده است.

استاندار زنجان ادامه مسیر شهدای انقلاب را خواستار شد و ادامه داد: ادامه راه شهیدان مسئولیت بزرگی بر دوش مردم و مسئولان است.

وی توجه به حرکت درست در مسیر انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: باید نسبت به حرکت درست در مسیر انقلاب و منحرف نشدن از آرمان‏های شهدای انقلاب حساسیت لازم وجود داشته باشد.

انتهای پیام/73002/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول