اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی آمادگاه 577 کرمان:

امام خمینی اسلام واقعی را به ارمغان آورد

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی آمادگاه 577 کرمان گفت: حضرت امام خمینی (ره) احیاءکننده اسلام ناب محمدی بود و اسلام واقعی و اصیل را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

امام خمینی اسلام واقعی را به ارمغان آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مقدم محمدی‌سلیمانی در آیین جشن دهه فجر در آمادگاه 577 ارتش در کرمان با تبریک ایام فرخنده و خجسته فجر انقلاب اسلامی به ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: شخصیت ایشان الهی، معنوی و والا بود.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) احیا کننده اسلام ناب محمدی بود و اسلام واقعی و اصیل را برای مردم ایران به ارمغان آورد و قدرت و شکوه امروز ایران اسلامی حاصل حرکت امام راحل و ثمره خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.

محمدی‌سلیمانی خاطرنشان کرد: همه ما با وحدت، همدلی و صمیمیت و گوش به فرامین و اوامر مقام معظم رهبری پایدار ارزش‌های انقلاب اسلامی باشیم.

همچنین رئیس عقیدتی سیاسی آمادگاه 577 کرمان همچنین در آیین محفل انس با قرآن در جمع کارکنان با اشاره به جایگاه و ارزش و قداست قرآن کریم بیان کرد: تلاوت و حفظ کلام وحی از ثواب بسیار بالایی برخوردار است و کسی که با قرآن انس و الفت داشته باشد و به دستورات کلام وحی عمل کند در تمام زمینه‌ها و امور زندگی موفق و سربلند است.

محمدی‌سلیمانی با تأکید بر لزوم مأنوس بودن فرزندان با کلام‌الله مجید برای تمام قاریان و حافظان و مشتاقان کلام وحی آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور گرامیداشت این ایام، محفل معنوی انس با قرآن کریم با حضور کارکنان آمادگاه 577 کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول