اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هئیت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان خبر داد

رفع نیازهای مردم با احداث مجتمع خدماتی و رفاهی مصباح

خبرگزاری فارس: رئیس هئیت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان گفت: رفع نیازهای مردم از اهداف احداث مجتمع فرهنگی، خدماتی و رفاهی مصباح است.

رفع نیازهای مردم با احداث مجتمع خدماتی و رفاهی مصباح

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع فرهنگی، خدماتی و رفاهی مصباح زنجان، اظهار کرد: ایده احداث این مجتمع از سال 85 ارائه شده بود اما تاکنون این پروژه اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه این مجتمع در قالب مجتمع خدماتی و تجاری احداث می‌شود، افزود: رفع نیازمندی‌های مردم از اهداف احداث این پروژه است.

*احداث مجتمع مصباح در یک هکتار

رئیس هئیت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه این پروژه در بیش از یک هکتار احداث می‌شود، افزود: در فاز نخست بازارچه عرضه میوه و تره‌بار احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی و خدماتی این پروژه در فازهای بعدی اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم جمعیت این منطقه، احداث چنین مجتمعی ضروری است.

فیروزفر با اشاره به میزان اشتغالزایی این طرح یادآور شد: میزان اشتغالزایی این پروژه بسیار بالا است.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه زنجان در ادامه این مراسم اظهار کرد: مجتمع خدماتی، رفاهی و تجاری مصباح زنجان به منظور ارائه خدمات به مردم احداث شده است.

*پروژه مصباح موجب رفع نیازهای مردم می‌شود

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه این پروژه برای رفع نیازهای مردم ضروری است، خاطرنشان کرد: با احداث این مجموعه مردم از رفت و آمد به مرکز شهر بی‌نیاز می‌شوند.

وی با بیان اینکه احداث چنین پروژه‌ای را باید به فال نیک گرفت، خاطرنشان کرد: حجم بالای این پروژه موجب خدمات‌رسانی مطلوب به همشهریان می‌شود.

انتهای پیام/73003/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول