اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد:

طرح‌های عمرانی و خدماتی در نظرآباد به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نظرآباد از افتتاح طرح‌های عمرانی، خدماتی و تولیدی در این شهرستان و همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

طرح‌های عمرانی و خدماتی در نظرآباد به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد،‌ سید ابراهیم کساییان عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از 97 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی در این شهرستان اظهار داشت: بهره‌برداری از این پروژه‌ها گامی اساسی در جهت توسعه خدمات‌رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: باید تلاش شود تا پروژه‌های عمرانی و خدماتی در این شهرستان توسعه یافته و بتوانیم میزان رضایتمندی مردم را افزایش دهیم.

فرماندار نظرآباد تأکید کرد: این طرح‌ها در زمینه‌های کشاورزی، آبرسانی، برق‌رسانی، راه‌سازی، مسکن و محیط زیست اجرا شده است.

کساییان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه شهرستان نظرآباد دارای استعدادهای فراوان است افزود: این شهرستان در بخش‌های مختلف دارای استعدادهای فراوانی است که با کمی توجه می‌توانیم حوزه‌های مختلف در این شهرستان را گسترش داده و با رشد همراه کنیم.

این مسئول گفت: توسعه طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، خدماتی و آموزشی یکی دیگر از مهمترین اقداماتی است که باید از سوی مسئولان انجام شود.

کساییان در ادامه سخنان خود بر توسعه مراکز درمانی و بهداشتی در این شهرستان تأکید کرد و اظهار داشت: جمعیت این شهرستان می‌طلبد تا مراکز درمانی و بهداشتی در این شهرستان افزایش یابد.

وی توسعه مراکز تخصصی درمانی و افزایش پزشکان متخصص در این شهرستان را مهم خواند و گفت: برای رسیدن به این مهم باید از سوی وزارت بهداشت تلاش بیشتری شود.

فرماندار نظرآباد در ادامه سخنان خود از ساخت و راه‌اندازی تعدادی واحد تولیدی و صنعتی در زمینه مواد غذایی در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: با راه‌اندازی این واحدها برای 188 نفر اشتغالزایی انجام شده است.

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع 26 میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و سرمایه‌های بخش خصوصی هزینه شده است.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول