اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسئولان انجام شد

افتتاح مجتمع خدماتی ـ رفاهی آبشارزال در آزاد راه خرم‌آباد ـ پل زال‌

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسئولان طرح مجتمع خدماتی، رفاهی آبشار زال در مسیر آزاد راه خرم‌آباد ـ پل زال به بهره‌برداری رسید.

افتتاح مجتمع خدماتی ـ رفاهی آبشارزال در آزاد راه خرم‌آباد ـ پل زال‌

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان لرستان عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از مجتمع خدماتی، رفاهی آبشارزال آزاد راه خرم‌آباد ـ پل زال گفت: این مجتمع خدماتی بین راهی به عنوان نخستین مجتمع مجهز و کامل خدماتی، رفاهی، امدادی و تفریحی در محور آزاد راه خرم آباد -پل زال توسط بخش خصوصی احداث شده است.

نصرالله حیدری افزود: مجمتع بین راهی آبشار زال در کیلومتر 51 آزاد راه در مسیر خرم‌آباد - اندیمشک و در زمینی به وسعت سه هکتار احداث شده است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان لرستان گفت: این مجتمع دارای بخش‌های مختلف خدماتی و رفاهی از جمله جایگاه عرضه گاز و بنزین، غذاخوری، نمازخانه، محوطه استراحت و تفریح، کارواش، سرویس و تعمیر خودرو، فروشگاه عرضه کالا و خدمات، سرویس‌های بهداشتی و فضای سبز و تفریح کودکان است.

حیدری یادآور شد: مجتمع خدماتی رفاهی آبشار زال شامل 10 هزار متر مربع محوطه، 25 مترمربع فضای کارواش و سرویس خودرو، 30 چشمه سرویس‌های بهداشتی با مساحت 240 مترمربع و 80 مترمربع، 400 مترمربع سالن غذا خوری و شش واحد نمازخانه و 600 مترمربع فضای سبز و محوطه بازی کودکان است.

وی با اشاره به اینکه ساخت این مجتمع از سال گذشته آغاز شده افزود: برای ساخت و تکمیل این مجتمع مجهز بین راهی 35 میلیارد ریال اعتبار توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

حیدری زمینه سازی برای آرامش و رفاه رانندگان و مسافران، تمرکز در ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران، کاهش بار ترافیکی و اشتغالزایی را از مهم‌ترین اهداف احداث این مجموعه عنوان کرد.

انتهای پیام/2304/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول