اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

خدمات انقلاب اسلامی در طول تاریخ بی‌نظیر است‌

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی نعمت انقلاب اسلامی را نعمتی بزرگ برشمرد و گفت: خدمات انقلاب اسلامی در طول تاریخ بی‌نظیر است.

خدمات انقلاب اسلامی در طول تاریخ بی‌نظیر است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان محمود احمدی بیغش ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه دکتر علی شریعتی با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا و تبریک دهه فجر،اظهار کرد: این مهم در پرتو پشتیبانی همه جانبه مردم از حکومت و نظام اسلامی است.

وی از دانش آموزان به عنوان مدیران آینده جامعه و سرمایه‌ها و صاحبان انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و گفت: دانش آموزان باید با علم و معرفت و تعلیم و تربیت اسلامی آینده نظام را تأمین کنند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: اگر بخواهیم وابستگی به استکبار و غرب پیدا نکنیم باید از بخش‌های فرهنگی و اقتصادی آغاز کنیم زیرا امروز موج بیداری انقلاب اسلامی ایران همه دنیا را فرا گرفته و ایران به یک کانون سازندگی در منطقه تبدیل شده است.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در سطح استان بیان داشت: طی ایام الله دهه فجر امسال در این استان 381 پروژه در حال بهره برداری است.

احمدی بیغش گفت: باید نعمات خداوندی را پاس و خدمات نظام را در بخش‌های مختلف قدر دان باشیم.احمدی بیغش یکی از نعمت‌های الهی و انقلاب اسلامی را که به مردم داده نعمت رهبری است که باید شکرگزار آن باشیم.

استاندار خراسان شمالی وظیفه مسئولین را در شرایط فعلی پاسخگویی و خدمت رسانی بی منت به مردم دانست و افزود: باید بسترهای لازم رفاهی را برای مردم و رشد جوانان فراهم کنند.

احمدی بیغش همچنین یکی از مهم‌ترین برکات سفر رهبر انقلاب اسلامی به خراسان شمالی را در بخش فضا‌های آموزشی برشمرد.

به گفته وی از محل اعتبارات سفر رهبری پنج مرکز آموزشی در بخش آموزش و پرورش در این استان اجرا می‌شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی  مجموع با اعتبارات پیش بینی شده برای اجرای این طرح‌ها را بالغ بر0 7 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی گفت: بی‌تردید با اجرای این طرح‌ها و همچنین سایر طرح‌های آموزشی سفر رهبری، بخش زیادی از مشکلات برطرف خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه مصوبات بسیار خوبی برای رشد و توسعه استان در سفر رهبری رقم خورد گفت: این مصوبات باید این ظرف سه سال  اجرا‌، تکمیل و تحقق یابد.

به گزارش فارس،شماری از مسئولان شهرستان شیروان استاندار خراسان شمالی را در سفر به شهرستان همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/63002/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول