اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

خدمات انقلاب در کهگیلویه قابل شمارش نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: در هر عرصه‌ای که نگاه کنیم خدمات انقلاب در کهگیلویه قابل شمارش نیست.

خدمات انقلاب در کهگیلویه قابل شمارش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اظهار داشت: دهه فجر یادآوری شکوه انقلاب و فداکاری‌های امام، آن یار به خدا پیوسته است.

فرماندار کهگیلویه، تحقیر شدن شخصیت انقلابی ما، وابستگی به بیگانه در تمامی جنبه‌ها، اسلام‌زدایی از نظام و  رواج فساد و بی‌بند و باری را تنها گوشه‌ای از دستاوردهای حکومت جبار گذشته ذکر کرد و گفت: قبل از انقلاب، قدرت تصمیم‌گیری از ما گرفته بودند و خود باختگی و وطن فروشی از دیگر دستاوردهای این حکومت جور بود.

جعفری با تشریح دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی عنوان کرد: امام بت‌شکن با سرنگونی نظام ستم‌شاهی دو هزار و 500 ساله، نور اسلام را در کشور متمدن ایران تاباند.

وی افزود: امروز کشور ما نه به دوئل غرب وابسته است و نه شرق و ایران اسلامی به معنای کلمه مستقل‌ترین کشور دنیا است.

فرماندار کهگیلویه، توجه به مستضعفین را شاخصی دیگر از انقلاب خواند و تصریح کرد: این انقلاب به ایرانیان هویت بخشید و استقلال سیاسی ـ فرهنگی، نظامی و اجتماعی از دیگر دستاوردهای انقلاب بود.

مسئول ارشد اجرایی کهگیلویه با اشاره به شاخصه استقلال کشور اظهار داشت: آمریکا که ندای آزادی او گوش دنیا را کر کرده است، لابی صهیونیست‌ها برای او تصمیم‌گیری می‌کند در حالی که کشور ایران روی پای خود ایستاده است.

جعفری پیشرفت در حوزه نظامی را یادآور شد و گفت: به رغم این‌که در گذشته وارد کننده سلاح و تجهیزات نظامی بودیم اما به برکت انقلاب امروزه در حوزه نظامی جزو مقتدرترین کشورهای دنیا هستیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه با بیان این‌که مردم ایران اسلامی زبان زور و تحریم دشمن را نمی‌پذیرد، عنوان کرد: اسلام در دنیا به  ما عزت داده و بیداری اسلامی در مصر، تونس و لیبی همان صدور انقلاب امام است که فرمودند «ما انقلابمان را به تمام دنیا صادر می‌کنیم».

فرماندار کهگیلویه که پیش از خطبه نماز جمعه سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات مختلف در طول این 34 سال، نشانه آزادی و مردم سالاری دینی کشور است و به این معنا است که مردم بر سرنوشت خود حاکم هستند و برای کشور تصمیم‌گیری می‌کنند.

جعفری، حضور همیشگی مردم در صحنه را نشانه وحدت و همدلی آنان خواند و گفت: هشت سال جنگ تحمیلی، توطئه‌ها و تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن از اول انقلاب تاکنون ذره‌ای از ولایت‌مداری مردم همیشه در صحنه نخواهد کاست و به فضل الهی و حضور مردم و رهبری گران‌قدر انقلاب همه بحران‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

فرماندار کهگیلویه راه اصلی ایستادگی در مقابل توطئه‌ها را وحدت و تبعیت از ولایت فقیه ذکر کرد و اظهار داشت: اگر بخواهیم در راه اسلام پیروز باشیم باید تبعیت محض از ولایت فقیه داشته باشیم.

وی در ادامه با تبیین شاخص‌های اجرایی شهرستان خاطرنشان کرد: ارتقای فضا و سطح علمی، خدمات‌رسانی در حوزه برق، راه، مسکن و گاز و خدمات فراوان دیگر در شهرستان بسیار چشم‌گیر است.

فرماندار کهگیلویه در پایان با دعوت به حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی یوم‌ الله 22 بهمن اظهار داشت: امسال نیز پرشورتر و حماسی‌تر از سنوات قبل همه با هم در راهپیمایی عظیم و باشکوه 22 بهمن با اقتدار خواهیم آمد تا به جهانیان بگوییم همچنان ایستاده‌ایم.

انتهای‌پیام/82008/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول