اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنجان:

رشد چشمگیر خدمات بهزیستی در سال‌های پس از انقلاب اسلامی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنجان گفت: خدمات بهزیستی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی رشد چشمگیری داشته است.

رشد چشمگیر خدمات بهزیستی در سال‌های پس از انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، محمد حسین صادقی صبح امروز در آیین افتتاحیه چند طرح اداره بهزیستی شهرستان لنجان اظهار کرد: رشد چشمگیر خدمات بهزیستی در طول دوران انقلاب بسیار خوب بوده است و ثمره‌های آن در خانواده‌ها و افراد تحت پوشش بهزیستی به وضوح قابل مشاهده است.

وی ضمن تبریک این ایام، انقلاب اسلامی را ثمره خون شهدای والا مقام دانست و تاکید کرد: تلاش بیشتر در راستای حفظ این انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) ضروری است.

در این مراسم همچنین از تلاش و همت تعدادی معلولان و زنان سرپرست خانوار که با وجود مشکلات متعدد قادر به کسب موفقیت‌هایی در زمینه‌های مختلف زندگی شده‌اند، با اهدا هدیه‌ای تقدیر به عمل آمد.

به گزارش فارس، بهره‌برداری از مجتمع خدمات بهزیستی غیر دولتی نوگوران با صرف اعتباری افزون بر 200 میلیارد ریال در ساختمانی به مساحت 200متر مربع و مهد کودک قصر آبی باغ‌بهادران با صرف اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در ساختمانی به مساحت 300متر مربع و مهد کودک گل‌های آفتاب فولادشهر در زمینی به مساحت 300 متر‌مربع از جمله طرح‌های افتتاح شده بهزیستی در لنجان است.

انتهای پیام/63013/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول